لیگ برتر والیبال؛

عطایی: بازی با نوین انگیزه وجذابیت‌ زیادی برای شاگردانم نداشت/ در پلی اف تلفیقی‌ از غفور‌ و بازارگرد‌ را می‌بینید

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: دیدار مقابل نوین کشاورز از بابت آن که خیال تیم‌ها در خصوص صعود به پلی‌اف راحت بود، از سطح فنی بالا برخوردار شد.

عطایی: بازی با نوین انگیزه وجذابیت‌ زیادی برای شاگردانم نداشت/ در پلی اف تلفیقی‌ از غفور‌ و بازارگرد‌ را می‌بینیدبهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران  اظهار داشت: آخرین بازی دور برگشت ما مقابل تیم نوین کشاورز بازی بدی از آب در نیامد و بسیار تماشاگر پسند بود این دیدار دو بعد داشت، نخست این که هر دو تیم خیالشان‌ برای صعود راحت بود دوم این که جایگاهشان‌ در جدول رده بندی تثبیت شده بود و این مساله فشار روانی را از روی بازیکنان کم کرده بود و آنها با خیال راحت توانایی‌هایشان را به معرض نمایش گذاشتند.
 
 وی تصریح کرد: با توجه به این که تیم نوین کشاورز در دور رفت مسابقات لیگ باخت بدی را مقابل ما متحمل شده بود در این هفته با انگیزه بسیار بالایی بازی کرد تیم ما بزرگتر، قدرتمند‌تر و سر شناس‌تر است  و این مساله انگیزه رقبا را برای برد ارتقا می دهد در مقابل بازی مقابل نوین کشاورز برای بازیکنان ما آن جاذبه و انگیزه ای را که باید داشته باشد را نداشت.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در ادامه خاطرنشان کرد: ما در لیگ امسال با برنامه و استراتژی پیش می‌رویم و تاکنون به آنچه که خواسته‌ایم رسیدیم در مرحله پلی اف اهداف خاصی داریم که آنها را هم طبق برنامه دنبال می‌کنیم و امیدوارم مثل همیشه موفق باشیم.

عطایی در خصوص عدم حضور "امیر غفور" در ترکیب تیم متین ورامین اظهار داشت: "غفور" از ناحیه کتف مصدومیت دارد و هم اکنون تحت درمان است به طور حتم در مرحله پلی اف بازی خواهد کرد. در حال حاضر "مهدی بازارگرد" با عملکرد خوبش کمک بزرگی به تیم کرده است "غفور" بازیکن بزرگی است و از نظر بعد روانی حضورش کمک زیادی به ما می‌کند در طول دیدارهای مرحله پلی اف مقابل حریفان با تلفیقی از "امیر غفور" و "مهدی بازارگرد" به طور حتم به نتیجه خواهیم رسید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آخرین ، مقابل ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار