آصفری در تذکر شفاهی:

خانم ابتکار! آلودگی هوا را نمی‌توان با نمایش‌های سیاسی حل کرد

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: مسئله آلودگی هوا و آلودگی محیط زیست را نمی‌شود با کنگره و نمایش‌های سیاسی و غیره ذلک حل کرد، بابستی خانم ابتکار نسبت به بحث محیط زیست توجه ویژه‌ای را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 15 بهمن، گفت: تذکر اول بنده در خصوص توزیع سبد کالا است که متاسفانه اماری که در مرحله قبل سبد کالا به طور رسمی به دستمان رسید بیش از ده هزار نفر از کسانی که خودروهای گران‌قیمتی مثل پورشه و بنز و سانتافه دارند سبد کالا گرفتند ولی کارگران ساختمانی افراد بیکار افرادی که مشکل دارند فاقد درآمد هستند و امیدشان روی این سبد کالا بود متاسفانه در لیست قرار نگرفتند این تدبیر نیست.
 
وی افزود: خواهشم از دولت این است که در خصوص بحث سبد کالا دقت کنند که در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد امروز بسیاری از کسانی که نیازمند هستند متاسفانه سبد کالا به آن‌ها تعلق ندارد.
 
آصفری خطاب به ابتکار رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: مسئله آلودگی هوا و آلودگی محیط زیست را نمی‌شود با کنگره و نمایش‌های سیاسی و غیره ذلک حل کرد بیش از 500هزارهکتار از هامون مقدار زیادی از اراضی مربوط به تالاب اراک متاسفانه بدون توجه سازمان محیط زیست روز به روز از بین می‌رود و آلایندگی بسیار زیادی را برای مردم شهرستان اراک و اقصی نقاط کشور ایجاد می‌کند که بابستی خانم ابتکار نسبت به بحث محیط زیست توجه ویژه‌ای را داشته باشد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی را که آقای معاون اول رئیس‌جمهور در رسانه‌ها و مجموعه‌های مختلف مطرح می‌کند با این گونه رفتار کردن نمی‌تواند مبارزه با مفاسد اقتصادی را عملیاتی کند، بایستی کار اجرایی و کار عملیاتی شود و با کسانی که با اموال عمومی دولت و بیت‌المال وام‌های میلیاردی دریافت کردند اماپرداخت نکردند از سوی آنان صورت نگرفته برخورد جدی شود.
 
آصفری خاطر نشان کرد: توقع بنده از دولت این است که به جای پرداختن و گلایه کردن نسبت به منتقدین نسبت به حل معضل بیکاری مشکل بیکاری که امروز گریبانگیر همه مردم است توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار