بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‎های جهانی

بیانات آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ایران در رسانه‎های جهان بازتاب داشت.

بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‎های جهانیبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری شین هوا گزارش داد آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه اعلام کرد با این موضوع موافق است که توافق نکردن بهتر از توافق بد است.

آیت الله خامنه ای در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ایران اعلام کرد: توافق نکردن بهتر از هر توافقی است که منافع کشور ما را تضعیف کند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: رهبر معظم ایران تاکید کرد دست پیدا نکردن به توافق بهتر از دستیابی به توافق بد است. 

آیت الله خامنه ای رهبر ایران افزود: ما موافق توافقنامه ای هستیم که ممکن است به دست آید، اما بدون شک نه توافقنامه بد. توافقنامه ای بد است که به منافع ملی ضربه بزند و کرامت و عظمت ملت ایران را مخدوش کند. 

ایشان خاطر نشان کردند: طرف مقابل از مسایل غیرمنطقی سخن می گوید و به دنبال اعمال فشار است، اما مقامات ایرانی پایداری می کنند و به پایداری ادامه خواهند داد. 

پایگاه خبری العهد هم با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت که رهبر انقلاب فرمود: ملت ایران زیر بار هیچ گونه باج خواهی نخواهد رفت.

این پایگاه همچنین به نقل از رهبر انقلاب نوشت: هیئت ایرانی دستاوردهای بزرگی را در مذاکرات هسته ای بدست آورده؛ اما طرف مقابل سعی در باج خواهی دارد و منطقی رفتار نمی‌کند. 

پایگاه خبری النشره نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که ایشان فرمودند: توافق بد منجر به آسیب رساندن به منافع ملی می شود و کرامت و بزرگی ملت ایران را خدشه دار می‌کند.

این پایگاه همچنین به نقل از ایشان نوشت: آمریکایی ها دچار خطای راهبردی و محاسباتی در قبال تحولات منطقه و خصوصا ایران شدند.

خبرگزاری رویترز نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران امروز یکشنبه فرمودند که با هر توافق هسته ای با قدرت های جهانی، مادامی که با منافع ایران در تعارض نباشد، موافقت می‌کند.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: مذاکره کنندگان ما به دنبال گرفتن حربه تحریم ها از دشمن هستند؛ در صورتی که موفق به این کار بشوند، که خیلی خوب است، اما اگر شکست بخورند، همگان باید بدانند که ما ابزارهای بسیاری برای کم کردن تأثیر این حربه در اختیار داریم.

همچنین پایگاه خبری "لبنان فورسز" نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان نوشت: ما با توافق هسته ای که قابل دستیابی باشد موافقت می کنیم؛ منتها نه با توافق بد.

شبکه خبری المنار نیز با بازتاب سخنان رهبری اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب فرمود: توافق نکردن بهتر از توافق هسته ای است که به منافع ملت ما ضرر برساند. 

خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد، آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم ایران روز یکشنبه گفت ترجیح می دهد هیچ موافقتنامه ای درمورد برنامه هسته ای این کشور به دست نیاید تا اینکه بخواهد موافقتنامه ای به بهای زیر پا گذاشته شدن منافع ملی به دست آید.

آیت الله خامنه ای گفت: من با یک موافقتنامه بد موافق نیستم. آمریکایی ها همچنان تکرار می کنند که دست نیافتن به موافقتنامه بهتر از دستیابی به یک موافقتنامه بد است. من هم با این مسئله کاملا موافقم.

رهبر معظم ایران در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با وی افزود : بهتر است هیچ موافقتنامه ای نداشته باشیم تا اینکه شاهد موافقتنامه ای باشیم که به ضرر منافع ملی ما باشد.




انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
جانم فدای امام سیدعلی خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
ممنونم از حضور رهبرم و همه مسئولین دیپلماسی که از حقوق مردم ایران عقب نشینی نمی کنند
آخرین اخبار