حضور ورزشکاران المپیک در آسايشگاه كهريزك

جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیک به دیدار مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و معلولین کهریزک رفتند.

حضور ورزشکاران المپیک در آسايشگاه كهريزك
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ جمعي از مسئولين سازمان ورزش شهرداري تهران در آسايشگاه كهريزك حاضر شدند .

حميد سوريان قهرمان پرآوازه کشتی جهان و المپيك ، طالب نعمت پور قهرمان جهان ، جلال اصغري معاون ورزش آقايان و پژمان درستكار ملي پوش سابق و معاون برنامه ريزي و توسعه سازمان ورزش شهرداري تهران از جمله ميهماناني بودند كه به ديدار مادربزرگها ، پدربزرگها و معلولين ساكن در آسايشگاه كهريزك آمدند .

ديدار از بخشهاي مختلف بستري ، حضور در سالن ورزشي پورياي ولي و نيز شركت در برنامه هاي ورزشي معلولين ، بخشي از اين ويژه برنامه بود كه در دستور كار عزيزان قرار گرفت .

در حاشيه اين ديدار حميد سوريان قهرمان چندين ساله جهان و نفر اول المپيك لندن گفت : درهمین اولين دیدار ، كه افتخار حضور در كهريزك را داشتم قلب قشنگ و نگاه آسمانی رادر ديدار با مادربزرگها و پدربزرگهايي يافته ام كه ، با نگاه دلشان مرا دعا مي كردند و اين بزرگترين قوت قلبي بود كه تاكنون نصيبم شده ، قول مي دهم از اين پس زود به زود به ديدار اين بزرگواران آمده و جوياي احوالشان شوم .

سوريان درباره احساسش از اين ديدار كوتاه افزود : بسياري از اين بزرگواران به هر دليلي مشكلات جسمي خاصی دارند ، اما قطعاً از نظر روحي شرايط به مراتب خوب و قوي تري نسبت به من دارند كه مي توانند با اين مشكلات زندگي كنند ، من نيز از اين همه توانمندي آنان انرژي مي گيرم و با اميدواري به آينده كاري و ورزشي خود فكر مي كنم  .

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشکار ، المپیک ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار