استاندار تهران در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری شهرستان ری:

افتتاح 79 پروژه عمرانی- خدماتی در شهر ری/ کلنگ اولین بیمارستان شهر حسن آباد به زمین خورد

استاندار تهران از افتتاح 902پروژه عمرانی، خدماتی، شهری در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح 79 پروژه عمرانی- خدماتی در شهر ری/ کلنگ اولین بیمارستان شهر حسن آباد به زمین خوردبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهری به مناسبت دهه فجر با اشاره به افتتاح 79 پروژه عمرانی- خدماتی  شهرستان ری، گفت: در ایام دهه فجر 902 پروژه در استان تهران با اعتبار 2 هزارمیلیارد و 663 میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که از  این تعداد 79پروژه در بخش‌های کشاورزی، عمرانی، خدماتی، بهداشت و درمان و راه و جاده سازی سهم شهرستان ری است.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید عزت آ‌ور و نجات دهنده کشور است، افزود:‌ تولید نیاز ما را به بیگانه کم می‌کند و هر تولید برای یک نفر اشتغال ایجاد می‌کند که به دنبال آن نجات دهنده یک خانواده است.

هاشمی با اشاره به اینکه کشور ما پانزدهمین کشور دارنده ذخایر معدنی است، اضافه کرد: ما دومین رتبه تولید کننده گاز و سومین رتبه تولید نفت را داریم و این‌ها همه ثروت ملی ما هستند که باید از آن‌ها حفظ و حراست کرد.
 
همچنین در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهری فرماندار شهرستان ری به مناسبت دهه فجر با اشاره به افتتاح 79پروژه عمرانی خدماتی گفت: این پروژه‌ها در راستای رفع معضلات ترافیکی و تامین زیرساخت‌ها رفاهی با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار 280میلیارد تومانی این پروژه‌ها تصریح کرد: امروز 10 پروژه به صورت نمادین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که این پروژه‌ها مربوط به حوزه‌های آموزش، حمل و نقل، ترافیک و بهداشت و درمان بود، همچنین بیمارستان 100تخت خوابه حسن آباد که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بود تامین اعتبار و کلنگ زنی شد.

فرماندار شهر ری افتتاح  کارخانه دام و طیور را حرکتی به سوی کارآفرینی و اشتغال عنوان کرد و افزود: این  کارخانه یکی از پروژه‌های  کشاورزی شهرستان بود که در چارچوب تولید مواد غذایی دام و طیور با محوریت جهاد و کشاورزی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح سیستم آب شیرین کن روستای محمود آباد گفت: خوشبختانه شبکه جدیدی جهت تامین آب شرب روستای محمود آباد احداث شد و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت و از این پس اهالی این روستا از آب شرب سالم و قابل آشامیدن بهره‌مند شدند.
 
در ادامه مراسم مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در دهه مبارک فجر 137طرح با اعتبار 145میلیارد تومان در بخش کشاورزی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که شامل 41طرح  گلخانه‌ای، آب خیزداری، آبزی پروری، مرغ داری، تولید علوفه دام و طیور و طرح توسعه باغداری است.

وی با اشاره به رشد 26درصدی سرمایه گذاری و رشد 12.4درصدی اجرای پروژه‌ها گفت: با اجرای طرح 30هزار متر مربعی اصلاح تولید هاگ از ورود 100درصدی این محصول به کشور جلوگیری و قطع وابستگی به بیگانه شد، همچنین  پروژه 10هزار هکتاری آبیاری تحت فشار به صورت متمرکز در استان تهران به بهره برداری رسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، شهر ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار