نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

بلک بری کلاسیک یادآورنده روزهای قدیم تلفن‌های همراه است که یک کیبورد QWERTY و دکمه‌های Navigation به روی آن قرار داشت، کلاسیک از لحاظ ظاهری با تلفن‌های هوشمند این شرکت که در سال‌های پیش معرفی شد شباهت زیادی دارد. کلاسیک از پاسپورت کمی کوچک تر است و به سادگی در یک دست قرار می‌گیرد، همراه دریچه باشید تا نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک داشته باشیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هیچ وقت نمی‌توان تایپ با گوشی‌های کیبوردی را از لحاظ سرعت، دقت و عملکرد با یکدیگر مقایسه کرد. به همین دلیل هنوز که هنوز است گوشی‌هایی با کیبورد سخت افزاری طرفداران خاص خود را دارد. بلک بری با بهینه سازی‌هایی که برای کیبور گوشی هوشمند کلاسیک انجام داده است، آن را به بی رقیب‌ترین اسمارت فون در زمینه‌ی تایپ هوشمند و سریع تبدیل کرده است. بی شک در زمینه‌ی تایپ، بلک بری کلاسیک بی رقیب‌ترین تلفن هوشمند حال حاضر است که به لطف black berry os 10  تجربه‌ی  بی نظیری را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

مرورگری سریع و زیبا
مرورگری در آخرین نسخه‌ی سیستم عامل بلک بری، به یکی از لذت بخش‌ترین کارها تبدیل شده است؛ می‌توان ویژگی‌های این مرورگر را به سه کلمه‌ی سریع، آسان شگفت‌آور می‌توان توصیف کرد. پشتیبانی از جاوا،HTML5  و سرعت بسیار بالا در کنار امنیت همیشگی بلک بری، از ویژگی‌های بارز مرورگر این گوشی هوشمند دوست داشتنی است.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

همه‌ی پیام‌های خود را یکجا بخوانید!
ایمیل، متونی در BBM ، تماس‌های تلفنی، چت‌های فیسبوک و توییتر و... به همراه پیام‌های کوتاه شما، همه و همه یکجا جمع شده‌اند. این قابلیت به کارهای شما بسیار سرعت می‌بخشد دیگر لازم نیست از نرم افزارهای مخصوص سرویس دهندگان شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل‌ها استفاده کنید، زیرا همگام سازی بلک بری آن قدر کامل است که حرفی برای گفتن و برنامه‌ای برای نصب کردن نمی‌گذارد.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

کلاسیک، از یک باتری بهینه شده بهره می‌برد
بلک بری کلاسیک از یک باتری 2515 میلی آمپری بهره می‌برد که با بهینه سازی‌های نرم افزاری که شده است می‌تواند، بهترین عملکرد را در میان رقبایش (البته نسبت به حجم باتری) داشته باشد. با یکبار شارژ، شما قادر خواهید بود تا 22 ساعت از گوشی خود بطور مداوم استفاده کنید و همچنین قابلیت‌های بهینه سازی‌هایی که در بخش تنظیمات وجود دارد می‌تواند زمان را بهبود ببخشد. این یعنی کار مداوم با یک گوشی هوشمند‌، بیش از 22 ساعت!

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

دستیار شخصی شما
بلک بری با استفاده از دستیار شخصی و جدیدش، قصد دارد تجربه‌ای بی نظیر را در آخرین نسخه‌ی سیستم عامل بلک بری برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد. با استفاده از این دستیار صوتی دوست داشتنی، به سرعت به ایمیل‌های خود جواب دهید، تنظیمات را عوض کنید، جلسات و قرار ملاقات خود را زمان بندی کنید و البته چند کار دیگر! بلک بری بیشتر بر روی جنبه‌های مدیریتی دستیار صوتی خودکار  کرده است تا یک همکار خوب برای شما باشد نه فقط یک دستیار صوتی ساده!
زمانی که بلک بری کلاسیک را به بلوتوث ماشین خود متصل کنید، بلک بری کلاسیک به طور خودکار آگاهی پیدا می‌کند که شما قادر به پاسخگویی و یا تماشای صفحه‌ی نمایشگر گوشی خود نیستید، بناربراین به شیوه‌ای دیگر با شما تعامل خواهد داشت!

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

دریافت مکالمات، با کیفیت بیش از حد انتظار!
بلک بری برای آخرین تلفن هوشمند خود سنگ تمام گذاشته است. قابلیت ویدیو چت با استفاده از BBM ™ Video و یا اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی هوشمند خود، استفاده از تکنولوژی‌های منحصر به فرد جهت بهبود بیش از حد انتظار کیفیت مکالمه با استفاده از شیوه‌های "صدای فراگیر" که تجربه‌ای نوین را برای طرفداران بلک بری به ارمغان آورده است.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

قابلیت پیش نمایش پیام‌های دریافتی
در هر کجا از سیستم عامل بلک بری باشید و در حال کار با هر نرم افزار خاصی، به راحتی می‌توانید پیش نمایشی از پیام‌های دریافتی را مشاهده کنید بدون آنکه لطمه‌ای به کار اصلی شما وارد شود.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

برنامه‌های کاربردی در "دنیای بلک بری"
در بخش فروشگاه نرم افزاری بلک بری به راحتی میان 100 ها هزار نرم افزار، نرم افزارهای کاربردی خود را بیابید و اگر موفق به یافت آنها نشدید اصلا نگران نباشید، زیرا به راحتی از طریق فروشگاه  amazon appstore  می‌توانید تمامی نرم افزارهای اندرویدی را نصب کنید! بله! بلک بری برای بهبود وضعیت کمبود نرم افزاری خود نسبت به رقبا، دست به دامان اندروید شده است که طرفداران دیگر برندها را برای خرید بلک بری کلاسیک مجاب می‌کند.

نگاهی نزدیک به بلک بری کلاسیک

بلک برای برای کسب و کار!
این شاید بهترین شبه جمله‌ای باشد که بلک بری را توصیف می‌کند. بلک بری یک ابزار جدی برای کسب و کار است، به جرات می‌توان گفت بلک بری کلاسیک، یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند برای افراد فعال در حوزه‌ی کسب و کار محسوب می‌شود.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار