HP Stream 7 تبلتی نو از خانواده سبز

این تبلت مایکروسافت با همکاری شرکت اچ پی ساخته شده است که با تخفیف ۲۰ دلاری تنها ۷۹ دلار قیمت دارد! در حال حاضر مایکروسافت این تبلت را با تخفیف بیست دلاری به قیمیت ۷۹ دلار برای فروش گذاشته است تا کاربران بیشتری را به سمت اکوسیستم ویندوز نزدیک کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مایکروسافت همراه با این تبلت اندرویدی، به شما اشتراک آفیس، ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان با نرم افزار اسکایپ (تماس با تلفن ثابت از طریق اسکایپ) را می‌دهد که ارزش این دو هدیه معادل ۶۹ دلار است که برای یک تبلت ۷۹ دلاری هدیه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود. همچنین خریداران این تبلت یک کارت هدیه ۲۵ دلاری از مایکروسافت برای خرید نرم افزار دریافت می‌کنند؛ یعنی ۹۴ دلار هدیه به ازای خرید یک تبلت ۷۹ دلاری!

HP Stream 7 تبلتی نو از خانواده سبز

HP Stream 7 تبلتی نو از خانواده سبز

HP Stream 7 تبلتی نو از خانواده سبز

HP Stream 7 تبلتی نو از خانواده سبز

اچ پی استریم هفت دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی با رزولوشن ۸۰۰× ۱۲۸۰ است. این تبلت از سی پی یو چهار هسته‌ای اینتل اتم که بر روی فرکانس کاری ۱٫۳۳ گیگاهرتز تنظیم شده است و هنگام پردازش‌های بیشتر تا ۱٫۸۳ گیگاهرتز افزایش می‌یابد بهره می‌برد. این دستگاه از حافظه رم پردازشی ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی اس اس دی ۳۲ گیگ و نیز کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با یک باتری ۳۰۰۰ میلی امپری لیتیوم یونی می‌تواند ۸ ساعت برای شما کار کند. البته نسخه ویندوز قرار گرفته بر روری این تبلت فاقد هرگونه نرم افزار جانبی است و شما خودتان باید نسبت به خرید نرم افزار برای این تبلت اقدام کنید. با این حال ۷۹ دلار قیمت بسیار خوبی است و یک تبلت ویندوزی با این مشخصات، ارزشش را دارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
از کجا باید بخریم؟بی زحمت راهنمایی کنید.ممنون