صبح امروز؛

رئیس دادگستری روانسر ترور شد/ انگیزه ضارب سیاسی نبوده است

صبح امروز«سلیم قنبری» رئیس دادگستری روانسر در مقابل درب منزلش ترور شد.

رئیس دادگستری روانسر ترور شد
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ صبح امروز«سلیم قنبری» رئیس دادگستری روانسر در مقابل درب منزلش توسط فردی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

«امیر ظهرابی» معاون مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه در این زمینه به باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت هشت صبح امروز(21 بهمن) رئیس دادگستری روانسر در مقابل درب منزلش توسط فردی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که متاسفانه در بیمارستان به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: ضارب شهید قنبری دستگیر شده اما هنوز علت این ترور مشخص نشده است.

در همین زمینه یک «مقام آگاه» در دادگستری کرمانشاه ضمن تایید خبر شهادت سلیم قنبری به باشگاه خبرنگاران، گفت: از بیان جرئیات در این زمینه معذوریم.

وی تاکید کرد: جزئیات خبر این ترور از طریق مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

«مجتبی ملکی» دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: فرد مسلحي صبح امروز، سلیم قنبری و فرزندش را  هنگام خارج شدن از منزل به رگبار بست، که در این حادثه متاسفانه رئیس دادگستری روانسر به شهادت رسید و فرزند وی نیز زخمی شد.

  وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی فرد ضارب را دستگیر کرد و تحقیقات در خصوص انگیزه قتل ادامه دارد.

ترور رئیس دادگستری روانسر با انگیزه سیاسی نبوده است

براساس این گزارش؛ «فتح‌الله حسینی»  در همین زمینه به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: صبح امروز«سلیم قنبری» رئیس دادگستری روانسر در مقابل درب منزلش توسط فردی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه آقای قنبری در بیمارستان به شهادت رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ضارب شهید قنبری دستگیر شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: ترور رئیس دادگستری شهرستان روانسر هیچ گونه انگیزه سیاسی نداشته بلکه ضارب صرفا انگیزه شخصی داشته است.

حسینی در پایان گفت: تحقیقات برای پیگیری پرونده ترور شهید قنبری هچنان ادامه دارد. 

اطلاعیه دادگستری کرمانشاه درباره ترور شهید قنبری

دادگستری استان کرمانشاه در پی ترور شهید «سلیم قنبری» رئیس دادگستری روانسر، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء وصدیقین

شهادت مظلومانه رئیس دادگستری شهرستان روانسر

صبحگاه امروز 21/11/93 سلیم قنبری، رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر با شرارت یکی از اشرار منطقه به ضرب گلوله به شهادت رسید.

قنبری از قافله قضات سلیم و قاطعی بود که با قاطعیت، شجاعت، اخلاص و تعهدش خاری در چشم متجاسرین به حریم امنیت عمومی و اشراری بود که وجود او را مانع شرارت های خود می دانستند به همین دلیل یکی از این اراذل و اوباش صبحگاه امروز هنگام خروج از منزل وی را با فرزند 10 ساله اش به گلوله می‌بندد و این قاضی وارسته به فیض عظمای شهادت نائل می‌شود که فرزند ایشان نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

با حضور مأمورین انتظامی در محل، ضارب که دارای سوابق قبلی شرارت نیز هست قصد گریختن از صحنه جرم را داشته به سمت مأمورین هم شلیک کرد که پس از درگیری مسلحانه مجروح و دستگیر شده است.

روابط عمومی دادگستری کرمانشاه ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید سعید، شهادت شهید قنبری را به محضر بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده ایشان و امت شهید پروراستان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و مطمئناً چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای عزم دستگاه قضائی را برای اجرای عدل الهی و خدمت صادقانه به خلق خدا سست نخواهد کرد و اشرار بدانند که سلیم قنبری اولین شهید راه عدالت نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

گفتنی است؛ ساعت 8 صبح امروز ضاربی «شهید سلیم قنبری» و فرزندش را  هنگام خارج شدن از منزل به رگبار بست، که در این حادثه، رئیس دادگستری روانسر به شهادت رسید و فرزند وی نیز زخمی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
کیانوش
۰۱:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
لعنت خدا بر اشرار
-
امیر محمدی
۱۵:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
به خانواده شهید قنبری تبریک و تسلیت عرض می کنم . از مسئولین قضایی تقاضامندم شدید ترین مجازات را برای ضارب صادر نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ولی اله
۱۴:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
واقعا متاسف شدم فقط برخورد قاطع و فوری با ضارب سنگدل و بقیه اشرار و مجرمان می تواند ارام بخش الام بازماندگان و مردم باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
شهادتش مبارک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
خدا بیامرزتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مرگ بر تروريست دست پرورده ی اسراييل و آمريکا
آخرین اخبار