برنامه روز هفتم محفل سینما انقلاب؛

«من دیه‌گو مارادونا هستم» به سینما انقلاب می‌آید

روز هفتم محفل سینما انقلاب شاهد حضور آیت الله هادوی تهرانی خواهد بود، همچنین آثار سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «فرار از قلعه رودخان» به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب؛ ابوالفضل باقری دبیر اجرایی هم اندیشی در مقدمه اعلام برنامه های روز هفتم سینما انقلاب با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: با هدف فراهم آوری امکان حضور بهتر شرکت کنندگان و همچنین عوامل اجرایی هم اندیشی سینما انقلاب در جشن ملی 22 بهمن، برنامه امروز با یک ساعت تاخیر ساعت 15 آغاز خواهد شد.

وی افزود: نخستین فیلم روز هفتم هم اندیشی "من دیه گو مارادونا هستم" ساخته بهرام توکلی خواهد بود که نمایش آن تا حدود ساعت 16 و 45 دقیقه به طول می انجامد و به سبب یک ساعت دیرکرد شروع برنامه های روز هفتم، فرصت تشکیل حلقه های نقد تخصصی این اثر را نخواهیم داشت.

باقری ادامه داد: سخنرانی ویژه روز هفتم توسط آیت الله مهدی هادوی تهرانی استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با موضوع "تطبیق نظریه اندیشه مدون با هنر، رسانه و سینمای انقلاب اسلامی" از ساعت 16و 45 دقیقه شروع شده و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی هم اندیشی بیان کرد: دومین فیلم روز هفتم "اعترافات ذهن خطرناک من" به کارگردانی هومن سیدی است که ساعت 18 و سی دقیقه به نمایش در می آید و سپس حلقه های تحلیل و بررسی فیلم با حضور اساتید رشته های علوم انسانی تشکیل می شود.

وی گفت: سومین فیلم امروز "فرار از قلعه رودخان" به کارگردانی غلامرضا رمضانی است که از ساعت 21 و سی دقیقه تا ساعت 23 به نمایش در خواهد آمد.

لازم به یادآوری است؛ ورود به برنامه های سینما انقلاب که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شوند، نیاز به تحویل بلیط های از قبل تهیه شده و عضویت در حلقه های تخصصی مجموعه دارد، لذا امکان حضور بدون هماهنگی قبلی در برنامه ها وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار