22 بهمن شکوه همبستگی ملی و اقتدار ایرانی/

صادق خرازی: موضع ما در مذاکرات هسته‌ای یکی است/ مغایرت توافق چندمرحله‌ای با منافع و مصالح ملی

صادق خرازی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: اینکه توافق هسته‌ای در مذاکرات بخواهد در چند مرحله پیگیری شود مخالف تصمیم ملی و مخالف منافع ملی ملت ایران خواهد بود.

صادق خرازی: موضع ما در مذاکرات هسته‌ای یکی است/ مغایرت توافق چندمرحله‌ای با منافع و مصالح ملی
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، صادق خرازی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه ‌با اشاره به یک توافق خوب بین ایران و 1+5 در جمع خبرنگاران گفت: یک توافق خوب،‌ توافقی است که منافع طرفین در آن گنجانده شود.
 
وی افزود: یک توافق خوب باید اهداف و منافع‌ دو کشور را تامین کند.

خرازی در ادامه‌ با طرح سوالی مبنی براینکه آیا در مذاکرات در واکنش‌های طرفین‌ امکان این امر وجود دارد که طرفین به یک توافق مشترک برسند یا نه‌ بیان داشت: پاسخ این سوال راحت است، بله.
 
خرازی متذکر شد: ما اهداف و منافع‌ مشترکی داریم چرا که ایران دارای یک موقعیت منطقه‌ای و قدرت‌ ژئوپوتیکی است، دو طرف منافعی دارند که در چهارچوب‌ منافع مشترکشان‌ می‌تواند یک توافق‌ خوب را عملیاتی کنند‌.
 
این فعال سیاسی در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری در انجام مذاکرات یک مرحله‌ای تاکید کرد: این که توافقمان در مذاکرات بخواهد در چند مرحله و فرسایشی پیگیری شود مخالف تصمیم ملی و مخالف منافع ملی ملت ایران خواهد بود لذا مذاکرات قطعا باید در یک مرحله پیگیری شود.

وی در ادامه در مورد نقش حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بیان داشت: قطعا این حمایت نشان دهنده این است که تیم مذاکره کننده در ایران تیم‌ یک دولت نبوده ‌ و تیم حاکمیت است چرا که این امر حتی در تقویت قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده تاثیر‌گذار خواهد بود.
 
خرازی در ادامه گفت: ما با کسی تعارفی نداریم و مذاکره کنندمان در حال حاضر در جبهه جنگ هستند.
 
خرازی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در حال حاضر مشغول مذاکره با طرف غربی هستند بیش از پیش فشاری مضاعف را به لحاظ ذهنی احساس می‌کنند که این حمایت از سوی مقام معظم رهبری بی تاثیر نخواهد بود؛ و هم به طرف مقابل پیام خواهد داد که کشور در موضوع مذاکرات هسته‌ای یک موضع داشته‌ و ما همه یکی هستیم و دونفر نیستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: راهپیمایی ، توافق ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار