در ادامه بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

سرخپوشان طعم برد را می‌چشند!؟/ نگاه فولاد به صدر جدول

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 24بهمن ماه هم با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس میهمان پدیده خراسان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 24 بهمن ماه سه دیدار برگزار می‌شود و پرونده این بازی‌ها هم روز شنبه با انجام یک دیدار بسته می‌شود.

** پدیده-پرسپولیس؛ نوار ناکامی‌های سرخپوشان در مشهد قطع می‌شود؟

تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است.

سرخ‌پوشان بعد از پیروزی مقابل استقلال در بازی دربی رنگ برد را ندیدند. باید دید این بار نوار ناکامی‌هایشان در مشهد قطع می‌شود یا نه!

با اینکه پرسپولیس ها وضعیت مناسبی در جدول لیگ برتر ندارند و هر هفته با یک شکست به قعر جدول نزدیک تر می‌شوند اما کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنان به حفظ این مربی اصرار دارد و حتی گفته می‌شود که درخشان یک برنامه دوساله به باشگاه داده است.
 
این در حالی است که گفته می‌شود درخشان فقط یک بازی فرصت دارد تا تیم پرسپولیس را از شرایط بحرانی نجات دهد.
 
مشکلات تیم پرسپولیس انگار تمام شدنی نیست چرا که درخشان سه بازیکن این تیم را به علت بی انضباطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است، همچنین چند روز پیش خبری سایت‌های خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نژاد فلاح سرپرست باشگاه پرسپولیس شده است اما این خبر هنوز توسط وزارت ورزش و جوانان تایید نشده است.
 
به هر حال باید دید پرسپولیسی‌ها می‌توانند با پیروزی مقابل پدیده مشهد از این شرایط بحرانی خارج شوند یا نه!

در آن سوی میدان، شاگردان مرزبان هفته گذشته شکست سنگینی را به تیم تراکتورسازی تحمیل کردند و این شکست زمینه ساز اخراج خطیبی از تراکتور سازی شد.

هم اکنون تیم فوتبال پدیده با 24 امتیاز در رده نهم قرار دارد و برای ارتقای جایگاهش باید سه امتیاز این بازی را کسب کند. رضا حقیقی بازیکن شاخص این بازی است، چرا که وی باید مقابل تیم سابقش پرسپولیس بازی کند.

پیام صادقیان به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند. همچنین حمید علی عسگر به علت محرومیت غایب این بازی  است.

علیرضا فغانی به همراه محمدرضا ابوالفضلی، محمد منصوری و کمیل غلامی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.
 
** فولاد خوزستان - سپاهان؛ نگاه فولاد به صدر جدول

 در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود، فولادی‌ها با 37امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

در آ‌ن سوی میدان زردپوشان اصفهانی با 34امتیاز در رده چهارم قرار دارند و برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باشند باید این بازی را ببرند اما آن ها کار سختی در اهواز دارند.
 
حسین زرگر به همراه علیرضا ایلدروم، محمود رسول ذورقی و یاسر همرنگ قضاوت این با زی را بر عهده دارند.

خداداد افشاریان ناظر این بازی است

** صبا - تراکتورسازی؛

تیم فوتبال صبای قم روز جمعه ساعت 15و 30 در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی است.

تیم صبای قم هم اکنون با 25امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای ارتقای جایگاهش در جدول باید این بازی را ببرد.
 
در آن سوی میدان، مسئولان تیم تراکتورسازی به علت اینکه تیمشان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته تصمیم به اخراج خطیبی گرفتند. هم اکنون تراکتورسازی سر مربی ندارد قادر به رحیم زاده تا انتخاب سرمربی جدید تیم را تمرین می‌دهد.
 
جواد شرفی به همراه سعید علی نژادیان، فرهاد سرمربی، امید سعید فر قضاوت این بازی را بر عهده دارند. مرادی هم ناظر این بازی است. باید دید تغییر سرمربی تراکتورسازی شوک در این تیم ایجاد می‌کند یا نه!

** گسترش فولاد - نفت مسجد سلیمان؛ تیم های قعرجدولی به مصاف هم می روند

دیدار تیم های گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان قرار بود روز گذشته برگزار شود که بدلیل بارش برف در تبریز این دیدار به امروز موکول شد.

دو تیم از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار