فیصل المقداد: ائتلاف ترکیه، فرانسه، عربستان و تروریست‌ها برای سوریه غافلگیر کننده نبود/نقش اسرائیل در بحران سوریه

معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله‌ای نوشت ائتلاف ترکیه، فرانسه، عربستان و تروریست‌ها برای ضربه زدن به سوریه، دمشق را غافلگیر نکرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «فیصل المقداد» طی مقاله‌ای در روزنامه لبنانی «البناء» نوشت: سوریه از نخستین روزهای جنگ تروریستی علیه ملت و تمدن این کشور که با حمایت اسرائیل، آمریکا، عربستان سعودی و اروپا صورت گرفت،اهداف این نیروها را فاش ساخت و استراتژی خود را برای مقابله با این جنگ ترسیم کرد؛ ائتلاف ترکیه، فرانسه، عربستان و تروریست‌ها سوریه را غافلگیر نکرد. 

وی در بخش دیگری از مقاله خود با اشاره به اینکه اخیرا در طرح‌های نیروهایی که سوریه را هدف قرار دادند، فروپاشی عملی و اخلاقی عمیقی اتفاق افتاده است، افزود: این نیروها در مقابل مقاومت سوریه و قهرمانانی‌های ملت و فرماندهانش دچار سردرگمی شدند.

معاون وزیر خارجه سوریه نوشت: سوریه از آغاز بحران بر نقش خطیری که برخی دولت‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی اروپا در تقویت ماشین کشتار و تخریب ایفا کردند، تاکید کرد؛ سرویس اطلاعاتی آمریکا تاکید کرد که در زمانی نه چندان دور تاکنون بیش از 20 هزار تروریست‌ خارجی از 90 کشور جهان وارد خاک سوریه شدند.

«المقداد» اضافه کرد: تمامی سوری‌ها می‌دانند که اسرائیل از طریق ائتلاف با فرانسه، آمریکا و رژیم آل‌سعود و توطئه ترکیه در پس تخریب و خونریزی در تمامی نقاط سوریه است؛ تروریسم و اسرائیل نامی واحد هستند که منطقه ما شاهد اقدامات تخریبکارانه آن است.

انتهای پیام//


برچسب ها: فیصل ، المقداد ، لبنان ، البنا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار