داعش در پیامی ویدئویی تهدید کرد:

عناصر ما آماده حمله به "فرانسه و بلژیک" هستند/ پاریس را با خودروی بمب‌گذاری شده منفجر می‌کنیم!

تروریست‌های تکفیری داعش با انتشار ویدوئی جدید تهدید کرده‌اند حملات تروریستی جدیدی را در فرانسه و بلژیک اجرا خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، در این ویدئوی 9 دقیقه ای موسوم به «پیامی به فرانسه» که به زبان عربی و فرانسوی است،  ادعا شده است عوامل مرتبط با داعش در سراسر این دو کشور اروپایی مستقر شده‌اند و منتظر دستورات برای آغاز حملات هستند.

این ویدئو یک ماه پس از حملات مرگبار در فرانسه از جمله حمله به دفتر مجله طنز شارلی ابدو و یک فروشگاه که در آن 17 نفر و همچنین 3 مهاجم مسلح کشته شدند، منتشر شد. 

داعش فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه را تهدید کرده و اعلام کرد با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده قلب فرانسه یعنی پاریس را هدف قرار خواهد داد.  

در نوار ویدئوئی که این گروه منتشر کرده گوینده وابسته به داعش می گوید: چاقوی من تشنه خون است... منتظر منفجر کردن و کشتن و بریدن سرتان هستیم. کابوس اکنون آغاز شده است.

این نوار ویدئویی توسط دفتر رسانه ای استان صلاح الدین که وابسته به اعضای داعش مستقر در فرانسه است منتشر شده است.  در این ویدئو گفته می شود: بدانید که اعضای دولت اسلامی در همه جا هستند و به شما رحم نخواهند کرد. 

این پیام می افزاید  این گروه تروریستی حملات تروریستی بیشتری را در پاسخ به اقدامات فرانسه در زیر پا گذاشتن «تمامی خط قرمزها» اجرا خواهد کرد.

گروه تکفیری داعش که اتباع چندین کشور غربی نیز عضو آن هستند، کنترل مناطق مختلفی از عراق و سوریه را در اختیار دارد و در مناطق تحت کنترل خود مرتکب جنایات هولناکی علیه همه‌ جوامع و اقلیت‌ها از جمله شیعیان، سنی‌ها، کردها و مسیحیان شده است که از جمله آنها می‌توان به مصلوب کردن و سر بریدن در ملاء عام اشاره کرد.


انتهای پیام./.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار