گوشی جدید ال‌جی به زودی وارد بازار می‌شود

ال جی امسال قصد دارد گوشی جدید خود را با فاصله زیادی نسبت به رقیبان خود روانه بازار کند. این بار، این گوشی هوشمند به اسپیکرهای 2W مجهز شده که در جلوی گوشی بالا و پایین قرار گرفته اند. گمان می رود که این اسپیکرها به منظور رقابت با قابلیت BoomSound نصب شده در اچ‌تی‌سی وان M8 طراحی شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همچنین یک پد لمسی حساس و تنظیم صدای لمسی نیز در پشت گوشی قرار داده شده است. این منطقه لمسی پشت به شما اجازه می دهد که بین اپلیکیشن ها و فهرست ها اسکرول کنید و همچنین امکان زوم کردن دوربین را نیز فراهم می آورد. ال‌جی جی 4 در پنج رنگ عرضه می شود، از جمله بنفش، قهوه ای، مشکی و سفید. با توجه به اطلاعات دردسترس، دوربین جلوی این گوشی 5.1 مگاپیکسل است و یک مدل بهبود یافته فکوس خودکار لیزری محبوب به همراه یک فلش ال ای دی دوگانه پیشرفته در پشت گوشی قرار داده شده است.

گوشی جدید ال‌جی به زودی وارد بازار می‌شود

صفحه نمایش آن از نوع QHD و 5.7 اینچ می باشد و دوربین اصلی تا 16 مگاپیکسل ارتقا یافته است. در درون گوشی یک RAM چهار گیگابایتی و پردازنده اسنپ دراگون 808 به همراه باتری 4000 mAh با قابلیت جابجایی قرار دارد. سال گذشته جی 3 ال‌جی پس از همه رقیب‌های خود در ۲۷ می معرفی شد. این تاخیر ایجاد شده به ال‌جی اجازه داد تا از نمایشگر QHD استفاده کند و پرچم‌دار خود را یک گام جلو‌تر از باقی رقیب‌ها بیندازد.

گوشی جدید ال‌جی به زودی وارد بازار می‌شود

همچنین ال‌جی توانست از وقفه پیش آمده بین معرفی دو پرچم‌دار سامسونگ و اپل استفاده کند و پرچم‌دار خود را بیشتر به فروش برساند. غول کره‌ای امسال نیز امیدوار به پیش آمدن همین سناریو موفق همچون سال پیش است جی 4 ال‌جی با احتمال بسیار زیاد پردازنده اسنپدراگون 810 را به خدمت خواهد گرفت و همچون سال پیش نمایشگری QHD را به کاربر ارائه خواهد کرد. احتمال تجهیز جی 4 به دو نسخه با رم‌های متفاوت ۳ تا ۴ گیگابایت نیز وجود دارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.