مورینیو: پاری سن ژرمن مستحق پیروزی بود/کورتوا چلسی را نجات داد

سرمربی چلسی معتقد است، پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بوده و شایسته کسب پیروزی بود، همچنین آبی پوشان فرار خود از شکست را مدیون دروازه بان خود هستند.

مورینیو: پاری سن ژرمن مستحق پیروزی بود/کورتوا چلسی را نجات داد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ دیدار رفت تیم‌های چلسی و پاری‌سن ژرمن با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید و شاگردان ژوزه مورینیو از یک شکست حتمی فرار کردند.حالا تکلیف تیم صعود کننده در بازی برگشت در استمفوردبریج مشخص خواهد شد.

سرمربی پرتغالی تیم چلسی در پایان بازی پذیرفت پاری‌سن ژرمن تیم برتر میدان و شایسته پیروزی بود.

مورینیو گفت: می توانم بگویم در تمام نیمه اول بازیکنان چلسی بهتر از پاری‌سن ژرمن ظاهر شدند اما نیمه دوم کاملا در اختیار آنها بود.

مورینیو در ادامه به مصدوم بودن 5 بازیکن چلسی در دیدار مقابل پاری‌سن ژرمن اشاره کرد و گفت: 5 نفر از بازیکنان ما در حالیکه مصدوم بودند در زمین مسابقه حاضر شدند آنها فقط یک روز قبل از دیدار و جلوی چشم رسانه ها به گرم کردن خود پرداخته بودند و دیگر هیچ تمرینی طی چند روز گذشته با ما نداشتند، آماده نبودن این بازیکنان در بازی مقابل پی اس جی کاملا مشهود بود اما چاره ای به جز این نداشتیم، در نیمه اول پاری‌سن ژرمن‌ها به ما  اجازه دادند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد، از نتیجه تساوی راضی هستم زیرا ممکن بود بدتر از این شود!

*کورتوا چلسی را نجات داد

سرمربی پرتغالی در ادامه به عملکرد درخشان تیبو کورتوا دروازه‌بان جوان چلسی اشاره کرد و گفت: او در نیمه دوم 2،3 موقعیت حتمی گل را مهار کرد و اینکه بازی را واگذار نکردیم، مدیون کورتوا هستیم.

مورینیو گفت: ممکن بود ببازیم اما حالا خوشحالم که سرنوشت صعود ما به بازی در لندن کشیده شده است، نمی‌گویم نتیجه یک بر یک خوب است اما چلسی در برابر تیمی بزرگ با مهاجمان فوق العاده‌ای به میدان رفت بدون شک همه اوج آمادگی دروازه‌بان چلسی را تایید می کنند، او نشان داد چرا دروازه‌بان اول تیم چلسی شده، خوشحالم که کورتوا را در اختیار داریم.

لازم به ذکر است، دیدار برگشت چلسی، پاریسن ژرمن 11 مارس در استمفوردبریج برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.