دستاوردی بزرگ در شمال حلب در راه است

پیشروی ارتش سوریه در حومه شمالی حلب ادامه دارد و واقعیتهای میدانی از دستاوردی بزرگ که زمان تحقق آن نزدیک است حکایت دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه تعدادی از روستاها را در حومه شمالی حلب در عملیات نظامی که ادامه  دارد بازپس گرفته است. واقعیتهای میدانی از دستاوردی بزرگ حکایت دارد که احتمالا نزدیک است . ارتش سوریه به کمتر از دو کیلومتری شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء رسیده و فروپاشی افراد مسلح در مناطق اطراف این دو شهر ، گسترده و سریع بوده و ارتش سوریه ارتباط گروههای مسلح را با خطوط تدارکاتی آنان قطع کرده است.

عملیات نظامی با روند فرآینده‌ای ادامه دارد و گزارشهای وارده حاکی است که یگانهای ارتش سوریه در حومه شمالی تا ورودیهای منطقه الزهرا که در محاصره گروهها مسلح است پیش رفته‌اند.

المنار تصاویر اختصاصی از روند عملیات نظامی و تلاشهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی برای پیشروی هرچه بیشتر در منطقه به دست آورده است.

در همین حال درگیریهای شدیدی بین ارتش سوریه و افراد  مسلح در منطقه رتیان که سه کیلومتر با منطقه الزهرا فاصله دارد جریان دارد.

منابعی که در حال همراهی عملیات نظامی هستند گفتند یگانهایی از ارتش سوریه توانسته‌اند پس از نفوذ به استحکامات گروههای مسلح در حومه شمالی حلب وارد منطقه الزهراء شوند.

یک منبع نظامی سوریه تأیید کرد یگانهای ارتش و نیروهای مسلح با همکاری نیروهای دفاع مردمی به عملیات ویژه در حومه شمالی حلب اقدام و کنترل خود را بر تعدادی از روستاهای راهبردی در شمال حلب تثبیت کرده‌اند و توانسته اند حدود 30 تروریست را به اسارت در آورند و دهها تروریست از جمله شماری از فرماندهان آنان را به هلاکت برسانند یا زخمی کنند.

آنها همچنین موفق شده‌اند شش ساختمان را از دست گروههای مسلح در منطقه جمعیه الزهرا آزاد کنند و به تعدادی از مقرهای وابسته به آنان یورش ببرند.

مرکز دیده بان سوریه(مخالف مستقر در لندن) اعلام کرد ارتش سوریه دست کم 65 فرد مسلح از جمله 20فرد مسلح از ملیتهای مختلف را کشته است و گروهی از آنان را در منطقه دویر الزیتون در شمال حلب به اسارت در آورند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار