لطیفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بدون پول راه آهن را سر پا نگه داشتم/پول و کاظمی با هم آمدند!

مربی تیم راه آهن گفت: با توجه به معرفی فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم وظیفه خود می دانم که به وی تبریک بگویم خوشحالم که پول و کاظمی هر 2 با هم آمدند.

بدون پول راه آهن را سر پا نگه داشتم/ پول و کاظمی با هم آمدند!

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم راه آهن اظهار داشت: در کل بهتر است بگویم که سرمربیگری تیم راه آهن یک تجربه بسیار خوب برای من بود چرا که جمع کردن این تیم کار هیچ فردی نبود اما من بدون پول توانستم که این تیم را به خوب هدایت کنم.

وی بیان داشت: در روزهای بحرانی توانستم تا حدودی تیم را سر پا نگه دارم و علی رغم 3 باختی که در این هفته های اخیر به دست آوردیم اما فوتبال زیبایی را به ارائه گذاشتیم.

لطیفی تصریح کرد: با توجه به اینکه 60-70 درصد تیم در فصل نقل و انتقالات جدا شدند اما از لحاظ فنی و مدیریتی عملکرد فوق العاده ای از خود به اجرا گذاشتیم و بهتر است بگویم که این حرف تاج است که از مدیریت من نیز تعریف کرده بود.

وی عنوان کرد: خوشحالم که توانستم تا به اینجا یک قدم کوچک برای تیم ریشه ای و قدیمی راه آهن بردارم و من قبل از بازی ملوان نیز اعلام کرده بودم که اگر وضعیت مالی به همین روال بماند من در تیم نمی‌مانم و این اولتیماتوم را نیز داده بودم که می روم.

وی بیان کرد: زمانی که شنیدم قرار است کاظمی هدایت تیم راه آهن را بر عهده بگیرد و وزارت نفت نیز به این تیم پول بدهد خوشحال شدم چرا که این تیم واقعا نیز به حمایت‌هایی داشت که خوشبختانه این امر نیز صورت گرفت.

مربی تیم راه آهن افزود: امیدوارم کادر جدیدی که به تیم راه آهن آمده بتواند تیمی را که ما در تیم فصل جمع کردیم را قوی تر نماید و بتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند.

عنوان کرد: با توجه به بازی های اخیر که در نیم فصل دوم انجام دادیم از لحاظ فنی عملکرد فوق العاده ای از خود به اجرا گذاشتیم با نبود تمام بازیکنان اصلی تیم که در فصل نقل و انتقالات از ما جدا شدند اما طوری بازی کردیم که دوست و دشمن همه از شیوه بازی ما تمجید کردند اما تیم راه آهن به خاطر مشکلات مالی از لحاظ روحی و روانی در موقعیت خوبی قرار نداشت و این مسائل باعث شد که نتوانم آن طور که باید نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان وزارت نفت به خاطر اینکه پولی را به تیم راه آهن تزریق کنند تصمیم گرفتند که مربی جدید خود را نیز به این  تیم وارد کنند و من امیدوارم کاظمی بتواند نتایج خوبی را برای این تیم رقم بزند چرا که تیم راه آهن اگر مشکلات مالی‌اش حل شود هر مربی می تواند نتیجه بگیرد و نکته قابل توجه این است که راه آهن از لحاظ فنی مشکل نداشت و فقط از لحاظ مالی تحت تاثیر قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: با صداقت می گویم که کار کردن با این بازیکنان با شرف و با عزت برای من باعث افتخار بود و توانستم در بحرانی ترین زمان ممکن این تیم را جمع کنم و این بهترین تجربه در فوتبال من به حساب می آید.

لطیفی افزود: نکته قابل توجه این است که تا به اینجا هیچ کس فکر این را هم نمی‌کرد که من این تیم را جمع و جور کنم اما اگر پول زودتر از اینها به این تیم تزریق می شود مطمئنا راه آهن را در لیگ برتر حفظ می کردم اما در نهایت امیدوارم که این کار را کاظمی به خوبی انجام دهد و جا دارد که از عابدینی و منوچهری به خاطر حمایت‌هایش تشکر کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار