باریک همچون Zenbook

طرفداران نوت بوک‌های ایسوس به خوبی با خانواده Zenbook آشنا هستند. یکی از از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری از نوت بوک‌های ایسوس پیروی از مفهوم Zen و طراحی زیبا، سبک و چشمگیر آن‌هاست. ایسوس محصولات مختلفی را در این سری از نوت بوک‌های خود ارائه می‌کند که با تکیه بر اصول طراحی Zen به مشخصات فنی متنوعی مجهز شده‌اند تا نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نوت بوک UX301LA یکی از جدیدترین محصولات خانواده Zenbook ایسوس است و در نگاه نخست بعید است که نتواند نظر کاربری را به خود جلب نکند. رنگ متمایز، دوایر متحد المرکز آشنای طراحی Zen و بدنه باریک نکاتی است که تنها در اولترابوک‎های سری Zenbook ایسوس می‌توانید پیدا کنید. یکی از نکات قابل توجه در مورد این الترابوک بدنه ضد خش آن می‌باشد. همانطور که می‌دانید یکی از ضعف‌های اکثر دستگاه هایی که در بدنه آن فلز بکار رفته است، امکان ایجاد خط و خش بر روی آن می‌باشد. ایسوس نیز به این موضوع آگاهی داشته و جنس بدنه این دستگاه را از نوع ضد خش استفاده کرده است.

باریک همچون Zenbook

همچنین این UX301 اولین اولترابوک در دنیا می‌باشد که صفحه نمایش آن از فناوری Corning® Gorilla® Glass 3 بهره می‎برد که صفحه نمایش آن را به یکی از مقاوم ترین در نوع خود در برابر خط و خش، ضربه و آسیب دیدگی تبدیل کرده است. Corning® Gorilla® Glass 3 سه برابر از نسل قبلی خود مقاوم‌تر می‌باشد و تا ۴۰% بیشتر در مقابل خش‌ها، مقاوم‌تر می‌باشد و همچنین تا ۴۰% بیشتر در برابر خش‌های عمیق مقاوم‌تر می‌باشد. همه اینها در ZenBook UX301 که تنها ۱۵٫۵ میلی متر ضخامت و ۱٫۳۸kg وزن دارد یافت می‌شود.

باریک همچون Zenbook

اما دقت در طراحی ظاهری و زیبایی این محصول به این معنا نیست که ایسوس نسبت به مشخصات فنی آن بی توجه باشد. UX301LA به پردازنده Corei7 از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel HD 5500 مجهز شده است. ایسوس برای کاهش وزن و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات از حافظه SSD استفاده کرده است. خوب است بدانید که با توجه به کوچک‌ترین جزئیات طراحی UX301LA تنها ۱٫۴ کیلوگرم وزن دارد و یک دوست و همراه حرفه‌ای و همیشگی برای شما خواهد بود.

باریک همچون Zenbook

امکانات اتصالی این اولترابوک شامل دو پورت USB 3.0، یک پورت micro HDMI، یک mini Display Port، اسلات کارت خوان و خروجی‌های میکروفون/ هدفون می‌باشد. در حوزه اتصالات بیسیم این اولترابوک از آخرین استاندارد شبکه بیسیم یعنی ۸۰۲٫۱۱ac پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از توانایی سیستم خود در برقراری یک ارتباط پرسرعت تحت شبکه مطمئن باشید. در دنیای تجهیزات چند رسانه‌ای نیز UX301LA تجهیزات قابل توجهی را ارئه می‌دهد. مجهز شدن به اسپیکرهای Bang & Olufsen و وب کم HD و همچنین قابلیت پشتیبانی از فناوری صوتی Sonic Master انحصاری ایسوس مورد توجه کاربران بسیاری قرار می‌گیرد.

باریک همچون Zenbook

UX301LA ایسوس یک نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی از نوع WQHD با وضوح تصویر ۲۵۶۰x1440 را در اختیار دارد که از کیفیت بالایی در نمایش تصاویر و فایل‌های ویدیویی برخوردار می‌باشد. نمایشگر این اولترابوک از نوع لمسی بوده و به همین دلیل تعامل با سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ را آسانتر و جذاب‌تر ساخته است.

حسین عالیان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار