رفیعی درگفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

راه‌اندازی کمپین آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی از سال‌آینده / اجرای طرح در تابستان 94

معاون پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی کشور گفت: کمپین آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی به منظور ارتقای سطح علمی جامعه هدف از سال آینده و در تابستان اجرا می‌شود.

مینو رفیعی، معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی در گفت و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره برنامه‌ریزی‌های سازمان به منظور جلوگیری از گسترش معلولیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی اظهار کرد: برنامه‌های گوناگونی به منظور جلوگیری از معلولیت‌های ناشی از حوادث در استان های پرتردد با همکاری هلال احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی در 2 سال گذشته اجرا شده است.  
 
وی با اشاره به رفتار سازی مثبت ترافیکی در این طرح تصریح کرد: آموزش حوادث ترافیکی دراین مرحله برای راننده‌ها با تاکید بر رفتارهای مثبت ترافیکی‌، مسئولیت اجتماعی، قانون‌مداری، مهارت‌های روان‌شناختی، کنترل خشم،همدلی برگزار می‌شود.  
 
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور افزود: حوادث ترافیکی سالانه معلولیت‌های بی‌شماری را رقم می زند که لازم است برنامه‌های آموزشی و پیشگیری در این زمینه به صورت گسترده اجرایی شود.  
 
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی، برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی را به منظور ارتقای سطح آگاهی هموطنان در دستور کار خود قرار داده است.  
 
رفیعی با اشاره به اجرای فاز اول طرح تاکید کرد: این طرح به صورت علمی و گسترده در کشور از سال آینده در قالب کمپین آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از حوادث به صورت پایلوت اجرا می‌شود.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: کمین ، اگاه سازی ، معلئلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار