مکان‌های تفریحی ایران/

آشنایی با اسکله تفریحی و دیدنی کیش + تصاویر

اسکله تفریحی مجموعه‌ای است که امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری و ... که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اسکله تفریحی مجموعه‌ای است که امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می کنند.

مجموعه اسکله تفریحی که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است بسیار مورد استقبال گردشگران و خانواده ها قرار می گیرد.

اسکله تفریحی،در کنار ساحل زیبای کیش و عرشه ای چوبی که شما را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می‌کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش است.

اسکله بزرگ تفریحی کیش به روش شمع فلزی و عرشه چوبی با چهار فضای اقماری بدست متخصصان ایرانی ساخته شده است

این اسکله به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه‌های دریایی نداشته است و گردشگران می‌توانند با گردش بر روی این اسکله از دیدن مناظر طبیعی و ماهی‌های رنگارنگ و متنوع سواحل مرجانی کیش لذت ببرند.

اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می‌توانید از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله پر است از کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می‌توانید در اینجا لحظات خوشی را بسازید. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. این اسکله درست پشت بازار ونوس قرار گرفته است.

فاز اول اسکله تفریحی بزرگ کیش ظرف مدت کوتاه بیست ماهه ساخته شده است و در روز پنجم مرداد 1385 افتتاح شد.در فضاهای اقماری این اسکله رستوران‌ها و چایخانه‌های متنوع ساخته می‌شود و اکثر خدمات تفریحی دریایی بر روی این اسکله به گردشگران عرضه می‌گردد .این اسکله در انتهای بلوار دریا واقع می‌باشد.

اسکله تفریحی مجموعه‌ای است که امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق‌های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق‌های ماهیگیری، قایق‌های پارویی، سه چرخه‌های آبی، امکانات غواصی و قایق‌های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می‌کنند.

اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می‌توانید دسته‌های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت‌های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

یادتان باشد اینجا بهترین مکان برای ماهی گیری است، پس این تجربه را از دست ندهید.





انتهای پیام/
گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار