تظاهرات علیه سیاست‌های جنگ‌طلبانه واشنگتن در عراق و سوریه

یک گروه ضد جنگ در آمریکا در نظر دارد علیه سیاست‌های جنگ‌طلبانه واشنگتن در عراق و سوریه، تظاهرات برگزار کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف ضد جنگ با عنوان "جنگ را متوقف کنید و به نژادپرستی خاتمه دهید" قرار است در اعتراض به تشدید عملیات نظامی امریکا در عراق به بهانه مبارزه علیه داعش و همچنین درخواست باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا جهت گرفتن تاییدیه کنگره این کشور به منظور اقدام نظامی علیه داعش، تظاهرات برگزار کند.

ائتلاف ضد جنگ در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد این تظاهرات قرار است در تاریخ 21 ماه مارس در واشنگتن دی سی و در اعتراض به درخواست اوباما از کنگره به منظور دریافت مجوز حمله زمینی در عراق و سوریه برگزار شود.

برایان بکر، مدیر ائتلاف ضد جنگ در پایگاه اینترنتی اعلام کرد :ما در شرف یک جنگ دیگر هستیم .

وی افزود : اگرچه، رئیس جمهور قول داده است که این جنگ را محدود کند اما این موضوع صرفا به منظور آرام کردن مردم مطرح شده است.

بکر گفت اوضاعی که امروزه در عراق و سوریه با آن مواجه هستیم، حاصل عملیات نظامی آمریکا است.

وی افزود گسترش عملیات نظامی آمریکا علیه داعش نه تنها به تضعیف این گروه افراطی منجر نخواهد شد بلکه آن را تقویت نیز خواهد کرد.

بکر هشدار داد ادامه روند جنگ طلبی آمریکا در عراق و سوریه نه تنها بر مردم این دو کشور بلکه بر زندگی همه مردم جهان تاثیر منفی خواهد داشت. 

اوایل این ماه باراک اوباما از نمایندگان کنگره آمریکا خواست به صورت رسمی مجوز استفاده از نیروی نظامی علیه داعش را صادر کنند.

در حال حاضر حملات هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در حمایت از نیروهای زمینی محلی، علیه مواضع داعش ادامه دارد. 


انتهای پیام./.
برچسب ها: تظاهرات ، آمریکا ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار