اگر گوشی یا تبلت قدیمی دارید بخوانید

اگر آن دسته از کاربرانی هستید که پس از دو یا چند سال گوشی و تبلت خود را تعویض می‌کنید، می‌توانید، بکارگیری 7 روش ساده درباره آنان را احیا کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، بی‌شک گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها پس از چند سال به دلیل قدیمی‌ شدن نیازمند جایگزین بهتری هستند اما نه می‌توان آن‌ها را دور انداخت و نه فروش آن مشکل شما را حل خواهد کرد.

پس با بکارگیری یکی از هفت روش زیر در دوباره به کارگرفتن  گوشی و یا تبلت مورد علاقه‌تان تلاش کنید.

1 دوربینی امنیتی:

شما یک سیستم امنیتی کامل با هزینه بالا برای کنترل منزل مسکونی‌تان از راه دور نیاز ندارید در مورد یکی که اگر یک نرم‌افزار ساده و رایگا را بر روی گوشی سابق خود نصب کنید می‌توانید منزل خود را در هر لحظه در صورت نبودن چک کنید.

این نرم‌افزار Checkout salieteye برای اندروید Many thing برای گوشی‌های اپل به صورت رایگان قابل دسترس است.

2 قاب عکس دیجیتال:

اگر می‌خواهید یک فرم از عکس‌های دیجیتالی خود را بر روی دیوار داشته باشید باید آنها را چاپ کنید. البته از جادوی عکاسی دیجیتال باید تشکر کرد و به شما این امکان را می‌دهد تا با صدها یا هزاران تصویر مورد علاقه‌تان را پس از انتخاب به صورت قاب عکس متحرک دیجیتال مبدل کنید.

نرم‌افزاری که به شما این امکان را می دهد برنامه Day frame برای اندرید ها است که به صورت رایگان پس از دانلود آن را نصب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

3 گسترش جهانی:

اگر از به دنبال گشتن کنترل تک ‌تک ابزارهای سرگرمی خود خسته شده‌اید می‌توانید با فعال‌کردن اشعه مادون قرمز بر روی تبلت خود آن را به عنوان کنترل از راه دور همه دستگاه‌ها و ابزارهای بازی نظیر "بلوری": سازگار کنید.

4 مناسب برای کودکان

اگر چه گوشی یا تبلت قدیمی شما ممکن است کارایی‌های لازم برای شما را نداشته باشد اما بی‌شک می‌تواند با حفظ موازین امنیتی برای کودکان مناسب باشد.

فرزندانتان می‌توانند به راحتی از طریق این ابزار بارها و بارها فیلم‌های مورد علاقه‌خود را تماشا کنند و یا از مزایای کتاب الکترونیکی و بازرسی‌های مهیج بهره‌مند گردند.

با نصب نرم افزار Dinnertime قادر خواهید بود که پس از تنظیمات کودکان را از زمان صرف شام و ناهار مطلع سازید.

5 کتاب الکترونیکی

بهترین استفاده از تبلت قدیمی می‌تواند خواندن کتاب توسط آن باشد.

نصب نرم‌افزار Kindle  app   به صورت رایگان برای اپل و اندروید طراحی شده می تواند شما را به گنجینه‌ای ارزشمند از کتابهای یک کتابخانه الکترونیکی متصل سازد.

6 ساعت هوشمند

گوشی های اپل و آندروید قدیمی برای تنظیم ساعت هشدار بسیار مناسب هستند که دیگر نیازی به ساعت‌های هشدار با زنگ های تکراری و خسته کنند نخواهید داشت و زنگهای هشدار پس از نصب نرم‌افزارهای Sleep As Andruoid sleepbot قابل دسترس است.

7 دستگاه پخش خودرو

این ابزار قدیمی اما دوست داشتنی می تواند به صورت پخش خودرو مبدل گردد و در هر زمان شما را از شنیدن صدای موسیقی از طریق اینترنت خوشحال کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تبلت ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار