اعلام نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های نوروزی عتبات

نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های نوروزی عتبات اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان پیش ثبت نام های این دوره عتبات که از روز 18 تا 27 بهمن ماه برای اعزام به عتبات اقدام کرده‌اند، می توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی مطلع  و بر اساس اولویت های مربوطه نسبت به قطعی نمودن ثبت نام در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان اولویت‌های ( 1 و 2 ) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه چهارم اسفندماه، اولویت‌های (3 و 4) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه چهارم اسفندماه همچنین دارندگان اولویت‌های (5 و 6) از ساعت 11 صبح روز دوشنبه چهارم اسفند و اولویت‌ (7) از ساعت 14 بعدازظهر روز دوشنبه چهارم اسفندماه می توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات، نسبت به انتخاب کاروان و قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین دارندگان اولویت 8 (ذخیره) نیز از ساعت 10:30 روز پنجشنبه 7 اسفندماه با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات می توانند از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

اعزام کاروان های این دوره عتبات از 21 اسفندماه آغاز شده و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که ایام عید نوروز نیز جزء این دوره از اعزام ها خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعلام ، ثبت نام ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار