سعید راد :

درخشان مقصر نیست ،تیم را بسیار ضعیف بسته اند/بزرگان پرسپولیس باید چاره اندیشی کنند

هنرمند نام آشنای کشورمان که یکی از هوادران پروپاقرص پرسپولیس است گفت: پرسپولیس را از ابتدای این فصل بسیار ضعیف بستند و نفراتی را جذب کردند که اصلا در حدو اندازه های این باشگاه ریشه دار و بزرگ نیستند.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سعید راد در ادامه با اشاره به اینکه پرسپولیس محل کسب تجربه نیست گفت : باشگاهی مثل پرسپولیس نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند خواسته میلیونها هوادر را برآورده کنند ،من مخالفتی با جوانگرایی ندارم اما نفراتی که آورده اند بدرد بخور نیستند .
 این پیش کسوت عرصه هنر و ورزش اضافه کرد : آنقدر چالش و تنش در پرسپولیس رخنه کرده که هیچ نوع  شادابی و طراوت در این تیم دیده نمی شود و به اعتقاد من حمید درخشان مقصر نیست . آنهایی که در ابتدای فصل ، پرسپولیس را به این روز انداخته اند باید جوابگو باشند .
از سعید راد سئوال شد آیا با آمدن برانکو یا قطبی مشکل حل می شود ، گفت : فرگوسن و مورینیو هم نمی توانند کاری کنند ، چون بسیاری از بازیکنان فعلی در قواره پرسپولیس نیستند. نه تنها درخشان بلکه هر فردی دیگری که سکان هدایت پرسپولیس را برعهده می گیرد باید ابزار لازم را برای پیاده کردن تفکراتش در اختیار داشته باشد .
وی در پاسخ به این سئوال که چه باید کرد ، اظهار داشت : باید مفاخر باشگاه مثل کلانی ، زادمهر، دایی، کاشانی زیر یک سقف جمع شوند و برای فصل آینده طراحی کنند . بازهم تاکید می کنم باید در فصل یارگیری ، بازیکنان قابل و محوری را جذب کرد که بتوانند تیم را به مرز بالندگی برسانند نه اینکه پرسپولیس محلی برای پیشرفت آنان تلقی گردد و فصل بعد به تیم های دیگر منتقل شوند.
 این چهره صاحب نام در پایان اظهار داشت : واقعا دلم برای میلیونها هوادار پرسپولیس می سوزد و معتقدم که باید از همین حالا بفکر آینده به خصوص فصل بعدی بود و امید است روزی فرا برسد که بزرگان باشگاه دست به دست هم بدهند و برای قدرتمندی این تیم پرطرفدار فرمول و چارچوبی اصولی اتخاذ کنند.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار