جدیدترین اخبار از باشگاه یونایتد:

فدراسیون فوتبال کلمبیا نگران وضعیت فالکائو

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا از شرایط رادامل فالکائو در باشگاه منچستر یونایتد ابراز نگرانی کرد.

فدراسیون فوتبال کلمبیا نگران وضعیت فالکائوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال؛ لوئیس بدویا رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا نسبت به وضعیت و جایگاه رادامل فالکائو در تیم منچستر یونایتد ابراز نگرانی کرده و گفت: شرایط پیچیده و دشواری بوجود آمده است، به عنوان یک کلمبیایی همه ما خواستار مشاهده حضور ثابت فالکائو در یونایتد هستیم و میخواهیم نقش پر رنگی از او نزد شیاطین سرخ ببینیم. می‌دانم فالکائو شرایط سختی را سپری می‌کند اما اطمینان دارم با روحیه قوی و فیزیک بدنی خوبی که دارد می تواند بار دیگر بازی های درخشانی از خود ارائه داده و در انجام وظایف ملی هم موفق باشد. تیم فوتبال کلمبیا به حضور فالکائو نیاز دارد.

*رضایت روخو از پیوستن به تیم یونایتد

در حالی که انتقال قرضی رادامل فالکائو به منچستر یونایتد در فصل تابستان چندان موفقیت آمیز نبود اما مایوس روخو دیگر خرید تابستانه شیاطین سرخ کاملا از این انتقال رضایت داشتته و خود را در بهترین دوران بازی حرفه‌ای می‌بیند.

بر اساس این گزارش، مدافع جوان یونایتد گفت: از زمانی که به اولدترافورد آمدم، خیلی خوب توانستم خود را با شرایط تیم جدیدم سازگار کنم. از تاریخچه باشگاه آگاهی کامل کسب کرده و حرف مربی را به خوبی درک می کنم. اولین فصل حضورم در یونایتد را پشت سر می‌گذارم و در همین مدت توانستم خود را باوضعیت باشگاه تطبیق دهم. از اینکه با این سرعت جایگاه خود در تیم را یافتم، تعجب می‌کنم.
 
*یونایتد علاقه خود برای خرید پوگبار را از دست داد

سران باشگاه یونایتد در تصمیم خرید پائول یوگبا ستاره فرانسوی تیم یوونتوس سرد شده و دیگر علاقه‌ای به انتقال او به اولدترافورد در فصل نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

به نظر می رسد، کوین استروش ستاره تیم آرس رم گزینه مناسب تری برای یونایتدی‌ها باشد و قیمت خرید وی تقریبا نصف قیمت پوگبا تمام می‌شود.

استروش به تازگی از بند مصدومیت رها شده و انتقال او به اولدترافورد 40 میلیون پوند هزینه در پی دارد، حال آنکه قیمت پوگبا در حدود 80میلیون پوند است.

پوگبا بازیکن بهتری نسبت به استروش محسوب می‌شود اما باید قیمت انتقال او را هم در نظر داشت زیرا ممکن است یونایتد را با جریمه و محرومیت یوفا به دلیل نقص قوانین فیرپلی مواجه سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار