بانوی دانمارکی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد

یک بانوی دانمارکی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سیمونا از کشور دانمارک، طی سفر به مشهد مقدس و تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی که پس از مطالعات و تحقیقات بسیار تصمیم گرفته دین اسلام را برای خود برگزیند، اظهار داشت: از اینکه توفیق حضور در این فضای ملکوتی را به دست آوردم، بسیار خرسندم و گویی گمشده خود را بازیافته‌ام.

این تازه‌مسلمان افزود: در جلسه‌ای که با مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی تشکیل شد به سؤالات و شبهاتم در مورد اسلام و معتقدات این دین آسمانی پاسخ داده و اصول و فروع این دین به‌سادگی برایم بازگو شد.

این جوان 24ساله ابراز داشت: با دوستان زیادی از کشورهای مسلمان آشنا شدم، با آنان در ارتباط بودم و رفتار و اعتقادات مسلمانان را مورد کنکاش قرار دادم تا اینکه دریافتم دین اسلام کاملترین دین است و آموزه‌های جامعی در آن وجود دارد.

وی افزود: مادرم در یک مدرسه مسلمانان تدریس داشتند و قرآنی به‌زبان دانمارکی را که به وی هدیه شده بود، به من اهدا کرد. من با قرائت این کتاب آسمانی و تدبر در معانی آیات قرآن، منقلب شدم و با مسائل و معارف دینی آشنا شدم و حس کردم می‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم و به حقیقتی دست یافتم که سالها در جستجوی آن بودم.

این تازه‌مسلمان بیان داشت: زمانی که قرآن را می‌خواندم و با مسلمانان بحث می‌کردم احساس می‌کردم چیزی که از مسیحیت یاد گرفتم انگیزه و تحولی را در من ایجاد نکرده اما با مطالعه قرآن یک انقلاب درونی در من ایجاد شد یعنی آن چیزی که انتظارش را می‌کشیدم در قرآن هست.

وی که همراه یکی از دوستان ایرانی و به‌سفارش وی به شهر مقدس مشهد سفر کرده است، افزود: قبل از سفرم به کشور ایران مطالعات زیادی در مورد این کشور و دین اسلام داشتم و با مشاهده شکوه و عظمت این بارگاه منور، از اینکه افتخار و توفیق حضور در این مکان مقدس به من داده شده است، بسیار خدای متعال را شاکرم.

سیمونا که پس از تشرف به دین اسلام نام فاطمه را برای خود برگزیده است در ادامه خاطرنشان کرد: فطرت همه انسان‌ها الهی است و مذهب به‌ویژه اسلام چیزی جز نیاز فطرت بشر نیست. وقتی با اسلام آشنا شدم احساس کردم تازه متولد شده‌ام و به آرامش رسیده‌ام و دیگر هیچ نگرانی‌ای جز خشنودی خدا برایم وجود نداشت و تلاوت قرآن به من آرامش می‌داد.

وی گفت: اسلام را باید از قرآن و یا هرکسی که با این کتاب مقدس مأنوس‌تر است، آموخت.

پس از ادای شهادتین توسط این بانوی دانمارکی از سوی مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی، هدایای فرهنگی از قبیل قرآن مجید به‌زبان انگلیسی، آموزش نماز و عکس‌هایی از نماهای مختلف حرم مطهر رضوی به وی اهدا شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، تشرف ، دین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار