بدمینتون بازان ایران به مرحله نیمه نهایی یکنفره و دونفره اوگاندا راه یافتند

بدمینتون بازان ایران به مرحله نیمه نهایی یکنفره و دونفره رقابت‌های بین المللی اوگاندا راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دومین روز از مسابقه های بین المللی بدمینتون اوگاندا روز گذشته (شنبه ) دو بدمینتون باز ملی پوش دختر کشورمان با شکست حریفان خود در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی به رقابتهای نیمه نهایی یک و دونفره راه یافتند .

ثریا آقایی بدمینتون باز جوان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی در مصاف با بازیکن اوگاندا دارای سید 3 جدول توانست وی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود .

آقایی در ادامه این رقابت‌ها و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بازیکن مصری رفت و در پایان این دیدار توانست بازیکن مصری را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی یکنفره شود .

آقایی در مرحله نیمه نهایی امروز (یکشنبه 3/12/93) به دیدار بدمینتون باز ترکیه می رود  و در صورت پیروزی راهی دیدار فینال یکنفره این مسابقات می شود .

نگین امیری پور دیگر ملی پوش کشورمان روز گذشته (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بدمینتون باز آفریقای جنوبی رفت و توانست وی را با نتیجه 3 بر صفر  شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود .

امیری پور در مرحله یک چهارم نهایی یکنفره در برابر بدمینتون باز مجارستان قرار گرفت و توانست این بازیکن مجاری را با نتیجه 3 بر 1  شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی یکنفره شود .

امیری پور در دیدار مرحله نیمه نهایی امروز (یکشنبه) به مصاف بازیکن موریس خواهد رفت .

در ادامه این رقابتها و در پیکارهای دونفره تیمی ، تیم بدمینتون دونفره ایران (ثریا آقایی و نگین امیری پور ) و در مرحله یک چهارم نهایی توانستند تیم دونفره مصر را با نتیجه 3 بر صفر  شکست داده  و راهی مرحله نیمه نهایی دونفره شوند .

تیم دونفره ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی امروز یکشنبه با تیم دونفره ( موریس و نیجریه ) دیدار خواهند داشت و در صورت پیروزی به فینال تیمی این مسابقات راه خواهند یافت .

تاکنون کسب مقام سوم مشترک انفرادی و دونفره برای بدمینتون بازان کشورمان محرز می باشد .

مسابقات بین المللی اوگاندا طی روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه در شهر کامپالا ی اوگاندا برگزار می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار