نقل قول های مهم هفته/از زیدان تا لئو مسی

سایت فیفا این هفته نیز به نقل و قول‌های چهره‌های مشهور فوتبالی پرداخته است.

نقل قول های مهم هفته/از زیدان تا لئو مسیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت فیفا هر هفته به نقل قول‌ چهره های مشهور فوتبالی می‌پردازد که در ادامه آن‌ها را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

*دیوید لویز و صحبت در خصوص مورینیو و لورانبلان
خیلی خوب، می‌توانم بگویم هر دوی آن‌ها زشت هستند.

*پپ گوردیولا در خصوص آلونسو   
ما می‌خواهیم حفظ توپ را داشته باشیم تا جایی که می‌توانیم می خواهیم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. بنابراین با بازیکنانی مانند ژابی آلونسو و تیاگو الکانترا چه باید کنیم، اما وقتی که او می آ‌ید و کنار بازیکنان دیگر می‌دود می توانم بگویم ژاپی آلوشو بدترین بازیکنی است که در تمام عمرم او را دیده‌ام  مشاهده کرده‌ام.

*مالک باشگاه سمپدوریا، ماسیمو فررو
من همیشه به بالاترین چیزها می‌اندیشم و آرزو دارم که روزی بتوانم لوئی مسی را به باشگاه خود آورم، من فقط می‌توانم بگویم او شبیه رنگ سمپدوریا است، من اینجا هستم که شاهد پیروزی‌ها باشم و در خلق آن‌ها کمک کنم و این جا حضور ندارم که در مورد مسائل ضد آن حرف بزنم.

*استیون استین در خصوص وین رونی
من کچل(وین رونی) را در آغوش می‌گیرم و این آخر خط برای من است.

*جزف زینابور در پی باخت 8بر صفر برابر بایرن مونیخ
من این روز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و تا دوران بازنشستگی و آخر عمرم همیشه به یاد خواهم آورد و این باخت را همیشه و در حاشیه پیروزی هایی که به دست خواهم آورد فراموش نخواهم کرد. بایرن یک بازی در سطح کلاس جهانی ارائه داد اما این مسئله بهانه‌ای نیست که بخواهیم باخت 8بر صفر تیم‌مان را توجیه کنیم، امیدوارم این اتفاق بار دیگر رخ ندهد.

*استیون جرراد در مزمت ماریو بالوتلی
جردن هندرسون باید پنالتی را می‌زد ماریو اندکی بدجنسی از خود نشان داد، جردن کاپیتان تم بود و ماریو در این بازی تا اندازه‌ای بی احترامی خود را به او نشان داد، من فکر می کنم 6الی 7 بازیکن هستند که می‌خواهند پنالتی را به ثمر رسانند، تصور کنید اگر هرکدام بگویند ما می‌خواهیم پنالتی را به ثمر رسانیم، چه اتفاقی رخ خواهد داد، ان قانون را برای چنین روزهای نگذاشته‌اند که فردی پنالتی را به دست  می آورد، خود او هم پنالتی را به ثمر برساند.

*فیلیپ کوکو در خصوص ممفیس دپای
دپای به اندازه آرین دوین خوب است هر دوی آن‌ها تا اندازه زیادی میل به پیشرفت و ارتقاء بازی خود دارند، هیچ کدام از آن‌ها خود را در تمرینات پنهان نمی‌کنند.

*لئو مسی در جبران سال 2014   
من می دانم سال 2014 برای من سال خیلی خوبی نبوده است، در طول این دوران من با مشکلات زیادی مواجه بودم و در بیرون زمین هم مشکلاتی داشتم، من سعی می‌کنم در ذهنم ناکامی‌های سال گذشته را با موفقیت در امسال عوض کنم.

*نماینا ماتیچ در خصوص استادیوم
من در جاهای بسیار سختی بازی کرده‌ام، جایی‌که شلوغی‌ها و شور اشتیاق تماشاچیان در آنجا موج می‌زد. هر بازی که در ترکیه بازی می‌کردم این چنین بود، تماشاچیان از جایشان بلند می‌شدند و شور اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دادند، اما بهترین جایی که بازی کردم و از آ‌ن لذت بردم استادیوم سلتیک پارک بود.

*استیون ژوتیج در خصوص جایگزینش به جای ویلفرد بونی
سرمربی با این کار مرا به کام مرگ کشاند، من فکر می‌کنم من لایق حضور در جایگاهم در باشگاه منچستر سیتی بودم، مردم همه در این خصوص با من موافق بودند، مردم به من می‌گویند که بازیکن فوق العاده‌ای هستم، اما این مسئله واضح است که سرمربی(مانوئل پیگیرینی) به شکل دیگری می اندیشد و چنین چیز فکر نمی‌کند.

*زیدان در خصوص گوارد دیولا
بایرن همیشه یک تیم خوب و فوق العاده بوده است، اما هم اکنون این باشگاه سطح جهانی پیدا کرده است و این سطح و ارتقاء باشگاه بایرن مونیخ تنها و تنها به خاطر پپ گواردیولا است، او به این باشگاه کلاس و سطح خاصی و ویژه‌ای داده است، او کار فوق العاده‌ای در این باشگاه انجام داد، او پیش از این، در بارسلونا نیز چنین کاری را انجام داده بود، من واقعا از کارهای او و بازی او در باشگاه بایرن مونیخ متحیر شدم و به شخصه چیزهای زیادی هم از این سرمربی فوق العاده فرا گرفته‌ام.

*اسلاون بلیچ با لحن تمسخر آمیز
بله من به تازگی پیشنهاد جالی از باشگاه منچستر سیتی دریافت کرده‌ام، آن‌ها گفتند نصری، کمپانی و یحی‌توره را می‌دهند تا بتوانند من را جذب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، فیفا ، مسی ، زیدان ، نقل قول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار