Seagate seven، شاهکار جدید در دنیای ذخیره سازی

کمپانی سیگیت، یکی از مشهورترین و می‌توان گفت یکی از موفق‌ترین‌ها در دنیای ذخیره سازی، اخیرا ابر قهرمان خود با نام Seagate seven را برای رقابت با دیگر ذخیره سازان روانه بازار کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این محصول فوق العاده شیک و باریک فقط در قطر ۷ میلی متر است. کمپانی Seagate توانسته هارد دیسکی با حجم ۵۰۰ گیگابایت را با پشتیبانی از USB3.0 در این ابعاد جای دهد. محصولی که حتی از iPhone 6 plus نیز نازک‎تر است.

Seagate seven، شاهکار جدید در دنیای ذخیره سازی

این هارد دیسک، با جنس فلزی خود بسیار با کیفیت است و در مقابل ضربه و آب، از خود مقاومت نشان می‌دهد ولی بازهم مراقبت از آن کار بدی نیست. چرا که هر جنس مقاومی ممکن است دچار مشکل شود که رایج‌ترین آن‌ها برای این وسیله خط و خش بر روی بدنه زیبایش است.


Seagate seven، شاهکار جدید در دنیای ذخیره سازی

کمپانی Seagate در جای دیگری نیز، از Angsana drive نام برده است که تنها ۵ میلی متر ضخامت دارد. البته تا به این تاریخ این شرکت، حرفی از زمان عرضه و تکنولوژی ساخت آن نزده است. اگر خواهان Seagate seven هستید بد نیست بدانید در اواخر ماه ژانویه با قیمت رقابتی ۹۹٫۹۹ دلار وارد عرضه جهانی شده است و ورودش به ایران زمان زیادی نخواهد برد.

گزارش از: حسین عالیان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار