لغو چندباره اعزامهای پینگ پنگ بازان / نمایندگان ایران به نیجریه نمی روند

2 نماینده تنیس روی میز ایران که قرار بود در رقابت های تورجهانی نیجریه شرکت کنند، با اعلام انصراف فدراسیون از این مسابقات بازماندند.

لغو چندباره اعزامهای پینگ پنگ بازان / نمایندگان ایران به نیجریه نمی روندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات تورجهانی تنیس روی میز نیجریه در روزهای 19 تا 23 اسفند به میزبانی شهر لاگوس برگزار می شود و قرار بود نیما عالمیان به همراه افشین نوروزی به عنوان دو نماینده ایران نیز در این رقابت ها حاضر شوند که فدراسیون تنیس روی میز انصراف خود را از شرکت در این پیکارها اعلام کرد تا این سفر نیز همچون تورجهانی مجارستان لغو شود.
 
تورجهانی نیجریه دارای رنکینگ جهانی و 46 هزار دلار جایزه نقدی است و حضور پینگ پنگ بازان کشورمان می توانست کمک ویژه ای به ارتقای رنکینگ آنها در فدراسیون جهانی باشد.

رقابتهای کاپ آسیا که 22 اسفند برگزار می شود دیگر مسابقه پیش روی پینگ پنگ بازان است که نوشاد عالمیان و نداشهسواری سهمیه حضور در آن را دریافت کرده اند هرچند هنوز مشخص نیست مشکلات مالی اجازه خواهد داد نمایندگان کشورمان به این رقابتهای حساس اعزام شوند یا باردیگر سفر آنها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، عالمیان ، نیجریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار