2 کشته در پی انفجار انتحاری در نزدیکی سفارت ایران در کابل/ خودروی سفارت ترکيه هدف انفجار بود+ تصاویر

در جریان وقوع انفجار در اطراف سفارت ایران در کابل، پایتخت افغانستان، دو تن کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ در جریان وقوع انفجار در اطراف سفارت ایران در کابل، پایتخت افغانستان،  که بر اساس گزارشات خودروی سفارت ترکیه هدف این انفجار بود، دو  تن کشته شدند.

2 کشته در پی انفجار در نزدیکی سفارت ایران در کابل/ خودروی سفارت ترکيه هدف انفجار بود/ طالبان مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی لحظاتی پیش در خبر فوری از انفجار در اطراف سفارت ایران در کابل خبرداد.

این انفجار در منطقه مراکز دیپلماتیک واقع شده است که پنجره ساختمان‌ها شکسته شده است.

2 کشته در پی انفجار در نزدیکی سفارت ایران در کابل/ خودروی سفارت ترکيه هدف انفجار بود/ طالبان مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت

اخبار تکمیلی در این خصوص را در اینجا مشاهده کنید:


09:39 شبکه تلویزیونی پرس تی وی لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: ایران، حمله به سفارت این کشور در کابل افغانستان را محکوم و اعلام کرد هیچ یک از کارکنان سفارت آسیب ندیده‌اند.

09:27 خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از پلیس افغانستان اعلام کرد در امروز دو تن کشته شدند که یکی از آن‌ها تبعه ترک و دیگری یک رهگذر افغان بود. 

09:22 رویترز: یک مسئول ترکیه انفجار روز پنجشنبه در کابل را که هدفش خودرو سفارت ترکیه بود تایید کرد. 

در این انفجار راننده خودرویی که پر از مواد منجره بود خودرو خود را به خودروی سفارت ترکیه کوبید. 

 این مقام ترکیه که تلفنی با رویترز گفتگو کرد محل انفجار را تایید کرد با این حال گفت نمی‌تواند جزییات دیگری اعلام کند. 

09:07 خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد در حمله انتحاری در کابل که يک خودروی سفارت ترکيه هدف قرار گرفت دو تن کشته شدند. 

08:42 شبکه تلویزیونی العالم  همچنین در خبری دیگر گزارش داد: طالبان مسئولیت حمله به خودروی ترکیه در کابل را بر عهده گرفت.

08:31 در همین حال شبکه تلویزیونی پرس تی وی لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد مقامات افغان می‌گویند عامل بمبگذاری در کابل با خودرو، خودرویی متعلق به سفارت ترکیه را هدف قرار داد. گفته می‌شود در این حمله عده‌ای کشته و زخمی شده‌اند. 

این انفجار در مرکز دیپلماتیک کابل نزدیک سفارت ایران، ترکیه و آلمان روی داد و موجب شکسته شدن شیشه پنجره ساختمان‌های اطراف و آماده باش کارمندان سفارت خانه‌های محل شد. 

معاون وزیر کشور افغانستان نیز اعلام کرد هدف این حمله انتحاری خودروی سفارت ترکیه بود و اضافه کرد یک نفر نیز بر اثر این انفجار زخمی شد. 

این دومین بار است که یک خودرو دیپلماتیک در پایتخت افغانستان طی ماههای اخیر هدف حمله قرار می‌گیرد پیش از این در ماه نوامبر یک خودروی سفارت انگلیس هدف حمله قرار گرفته بود.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار