گرگان؛

بانوی گلستانی داوطلب نمونه سلامت کشور

مدیر شبکه بهداشت گالیکش خبر داد:یک بانوی گالیکشی داوطلب نمونه سلامت کشور شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دکتر رضایی با اعلام این خبر گفت: داوطلبان سلامت نقش بسیار مهمی در بخش درمان و سلامت شهرستان ایفا می‌کنند.
وی افزود:رابطین بهداشت داوطلبانی می باشند که برای توسعه سلامت جامعه بدون در یافت مزدی تلاش می کنند.
دکتر رضایی ادامه داد: در مورد چنین امر مهم و حساسی نباید به نهادهای حاکمیتی و توان محدود تعریف شده آنها بسنده کرد،باید از فرصت جلب مشارکت آحاد جامعه استفاده کرد.
وی افزود:آغاز طرح بسیج سلامت درسطح شهرستان گالیکش از 3 اسفند ماه تا 15 فروردین سال آینده اجرا می شود.
دکتر رضایی افزود: در جریان اجرای این طرح از تمامی اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید می‌شود.
وی هدف از اجرای طرح نوروزی را ارائه خدمات مناسب بهداشتی و مواد غذایی سالم به مسافران در سطح شهرستان دانست.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گالیکش در ادامه رابطان بهداشت را بازوان توانمند شبکه بهداشت در ارتقای سلامت جامعه شهری به‌ویژه در بافت‌های حاشیه شهردانست و گفت: رابطان می‌توانند ضمن شرکت در کلاس‌های آموزشی مرکز، آگاهی بهداشتی خود را بیشتر کرده و با آموختن مهارت‌های ارتباطی، پیام‌های بهداشتی را هرچه بهتر انتقال دهند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث جاده‌ای سه پایگاه اورژانس 115 در گالیکش در روستاهای تنگراه، آق قمیش و فارسان فرنگ برای امدادرسانی آماده هستند.
رضایی افزود: این طرح با مشارکت تمام ادارات دولتی بخصوص فرمانداری، شهرداری، هلال‌احمر و اورژانس 115 و نیروی انتظامی اجرایی می‌شود.
در پایان از خانم مریم شیرزایی داوطلب سلامت نمونه شهرستانی، استانی و کشوری با اهدا لوح
و هدایایی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.