یزد؛

شليک پليس سارقان را زمين گير کرد

ماموران پليس شهرستان تفت استان يزد در يک عمليات مسلحانه دو تن از سارقان سيم و کابل برق شبکه هوايي اين شهرستان را دستگير کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛فرمانده انتظامي شهرستان تفت با اعلام اين خبر ادامه داد: در پي سرقت هاي متعدد سيم و کابل برق شبکه هوايي ورودي و خروجي شهرستان تفت، دستگيري متهمان اين سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "عبدالحسين پوررفيعي" افزود: در اين رابطه تيم هاي عملياتي تشکيل شد و تحقيقات لازم در جهت دستگيري تبهکاران را آغاز کردند.

وي ضمن اشاره به رديابي و شناسايي محل دپوي سيم هاي مسروقه خاطر نشان کرد: ماموران پليس پس از شناسايي محل انبار اموال مسروقه، به صورت شبانه روزي منطقه را زير نظر داشته و هنگامي که سارقان قصد بارگيري و تخليه کابلهاي سرقت شده را داشتند نسبت به دستگيري آنها اقدام کردند.

پوررفيعي افزود: در اين عمليات يکي از سارقان دستگير و همدست وي اقدام به فرار کرد که ماموران پليس به تعقيب وي پرداخته و متهم به نام "ج.و" 30 ساله با سلاح سرد به ماموران پليس حمله ور مي شود که با شليک پليس تفت زمين گير مي شود.

وي ضمن تاکيد بر کشف 900 کيلو گرم سيم هاي "مسي" سرقتي از مخفيگاه سارقان يادآور شد: سارقان دستگير شده تا کنون به 6 فقره سرقت سيم هاي برق در محدوده هاي مختلف شهرستان تفت اعتراف کرده اند.

به گفته ي پور رفيعي تلاش پليس شهرستان تفت در جهت دستگيري ديگر اعضاي اين باند سرقت ادامه دارد.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: سارق ، کابل برق ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.