پسر ناخلفی که آبروی پدر نگهبانش را بر باد داد

جوان ۲۱ساله‌ای که با سوءاستفاده از اعتماد پدر از محل نگهبانی‌اش سرقت کرده بود توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

//////////////////////محسنی//
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در یکی از باغ ویلاهای روستای ویرانی بلافاصله اکیپ تجسس پاسگاه ویرانی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سرهنگ ساداتی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان با در اختیار داشتن کلید باغ ویلا وارد ساختمان شده‌اند که ماموران تحقیقات خود را از نگهبان باغ ویلا آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این تحقیقات ماموران متوجه شدند که پسر جوانش که سابقه اعتیاد دارد شب گذشته کلید این ویلا را در اختیار داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت: با شناسایی سارق در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و از محل اختفای این سارق اقلام سرقتی شامل دستگاه سنگبری، ۲۰۰متر کابل برق، پروژکتور و... را کشف و به مالباخته بازگرداندند.

سرهنگ صارمی خاطر نشان کرد: نظارت بر رفتار فرزندان و انتخاب دوستان آن‌ها از جمله مواردی است که والدین می‌توانند در پیشگیری از بزهکار شدن فرزندان نقش داشته باشد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار