بازیگر فیلم سینمایی افراطی‌ها:

نان شب و اشتباه بزرگ را آماده پخش دارم

محمدرضا سهرابی فیلم تلویزیونی "نان شب" به کارگردانی هادی رحیمی و "اشتباه بزرگ" به کارگردانی حبیب‌الله هونه جانی را آماده پخش دارد.

نان شب و اشتباه بزرگ را آماده پخش دارممحمدرضا سهرابی بازیگر فیلم تلویزیونی "نان شب" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: داستان این اثر بر اساس یک فقره چک شکل می‌گیرد که به دنبال صدورش اتفاقات متفاوتی رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: در این تله فیلم بازیگرانی چون سیروس همتی، علیرضا رئیسی، بابک انصاری به ایفای نقش می‌پردارند که سیروس همتی در این پروژه تلویزیونی نقش برادرم را بازی کند.

بازیگر فیلم سینمایی "افراطی‌ها" افزود: تصویربرداری فیلم تلویزیونی "نان شب" در تهران توسط دوربین امیر معقولی به ثبت رسیده و این فیلم هم اکنون آماده پخش از موسسه رسانه‌های تصویری است.

سهرابی در مورد دیگر فعالیت خود در تلویزیون گفت: در فیلم تلویزیونی "اشتباه بزرگ" به کارگردانی حبیب‌الله هونه جانی و تهیه کنندگی حمید محمدی در کنار یلدا آیتی‌زاده به ایفای نقش می‌پردازم.

سهرابی با اشاره به اینکه موضوع این فیلم تلویزیونی پیرامون آسیب‌ها و مشکلات جامعه در اثر استفاده بی‌رویه از کانال‌های ماهواره است عنوان کرد: در این فیلم 90 دقیقه‌ای یکی از نقش‌های اصلی به نام "حمید" را بر عهده دارم که حمید مدیر یک شرکت بزرگ بازرگانی بوده و مرتب به سفرهای کاری می‌رود.

این بازیگر افزود: در این اثر من با توجه به تنها ماندن همسرم در خانه برایش ماهواره‌ای می‌خرم که وجود این ماهواره و تأثیرات منفی آن بر زندگی‌ام، باعث از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم تلویزیونی "اشتباه بزرگ" در اصفهان تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار