وزیر ارشاد دولت دهم در جمع خبرنگاران:

جلسات منظمی با احمدی‌نژاد ندارم/در جلسات همگرایی اصولگرایان بحثی در مورد احمدی‌نژاد صورت نگرفته است

سیدمحمد حسینی گفت:در جلسات همگرایی اصولگرایان بحثی در مورد احمدی‌نژاد صورت نگرفته است اما همه احزاب اصولگرا از پیروان تا پایداری در این جلسات همگرایی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، ‌سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم پسر حجت الاسلام و المسلمین فلاحیان با حضور درجمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال حضورش در انتخابات مجلس دهم گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.
 
وی در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دهم،‌ از سوی جناح یا حزبی دعوت شده‌اید یا خیر، اظهار داشت: هنوز بحثی در این مورد صورت نگرفته است.
 
حسینی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا با احمدی‌نژاد دیداری داشته‌اید یا خیر،تصریح کرد:در برخی از مجالس همچون مجالس ترحیم همدیگر را می‌بینیم و آخرین آن ختم والده احمدی‌نژاد بود اما به شکل منظم با ایشان دیدار ندارم.
 
وزیر ارشاد دولت دهم در پاسخ به سوالی پیرامون حضور احمدی‌نژاد در شورای همگرایی اصولگرایان اظهارداشت: در جلسات همگرایی اصولگرایان در مورد احمدی‌نژاد بحثی صورت نگرفته اما همه احزاب اصولگرا از پیروان تا پایداری در این جلسات حضور دارند.
 
حسینی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون نظرش در خصوص دوقطبی شدن فضای انتخابات در جامعه کشور، خاطرنشان کرد: این امر باعث شور انتخاباتی می‌شود و در همه جای دنیا هم وجود دارد و خوب است همه جریان‌ها مسائل‌شان را به صورت شفاف بگویند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار