حضرت آیت ‌الله جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری:

برای ادامه توفیقات دولت دعا می‌کنیم / اقتصاد مقاومتی، اقتصاد عقلانی است

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم را زمینه‌ساز حل مشکلات دانستند و افزودند: دولت به لطف خدا تاکنون توفیقات زیادی به دست آورده که برای تداوم و توسعه این دستاوردها دعا می‌کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که عصر پنج‌شنبه در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید و در محل مؤسسه اسراء برگزار شد، با اشاره به اینکه «اقتصاد مقاومتی، اقتصاد عقلانی است»، تأکید کردند: حمایت از فقرا و اقشار آسیب‌پذیر از وظایف اصلی دولت است و البته این وظیفه، بیشتر از اقدامات عاطفی باید بر مبنای رویکردهای تخصصی و کارشناسی و با هدف توانمندسازی آنها صورت پذیرد.

ایشان با قرائت فرازهایی از فرمایشات امیر مومنان علی(ع) در نهج‌البلاغه، آگاهی مردم را مهم‌ترین رکن استحکام مبانی دینی در عرصه‌های اجتماعی برشمردند و نقش حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و همچننین رسانه ها را در ترویج فرهنگ دینی و تبلور آن در عرصه‌های عمومی بسیار مهم دانستند.

در ابتدای این دیدار جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار