گزارش هفته چهارم لیگ حرفه ای بسکتبال؛

تکرار داستان لیگ ملی برای پتروشیمی/ اولین برد حرفه ای هفت الماس

تیم بسکتبال پتروشیمی که اولین لغزش لیگ ملی را مقابل دانشگاه آزاد تجربه کرده بود، در هفته چهارم لیگ حرفه ای بار دیگر به همان سرنوشت مبتلا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با وجود تغییر کادرفنی و جذب یک بازیکن خارجی درست همان نتیجه ای را در هفته چهارم لیگ حرفه ای تجربه کرد که در دور رفت لیگ ملی با آن به حاشیه رفته بود.

تیم هفت الماس قزوین که در خانه مقابل صنایع ماهشهر شکست خورده بود در بازی خارج از خانه مقابل نفت آبادان با وجود بازیکنان خارجی حریف پیروز شد. 

تیم شهرداری گرگان هم با یک برد خانگی دیگر در پایان هفته چهارم به رده چهارم جدول صعود کرد.

تکرار مشکل گارد رأس برای پتروشیمی


بزرگترین مشکل تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ ملی نداشتن یک بازیکن پست یک خوب بود که با رسیدن به لیگ حرفه ای این مشکل با استفاده از عرفان نساج پور به عنوان سهمیه خارجی حل شد اما بدشانسی گریبان تیم ماهشهری را گرفت و نساج پور در تمرینات پیش از هفته چهارم با مصدومیتی مواجه شد که او را یک ماه از میادین دور می کند.

تکرار داستان لیگ ملی برای پتروشیمی/ اولین برد حرفه ای  هفت الماس

پتروشیمی همچنان حامد آفاق را که به گفته مدیرعامل باشگاه همراه نساج پور دچار مصدومیت شده در دیدار مقابل دانشگاه آزاد همراه نداشت و علی کارادنیز بازیکن آمریکایی تیم هم که به تازگی وارد ایران شده است، کمک چندانی به تیم نکرد.

به این ترتیب تیم ماهشهری با نتیجه 70 بر 54 از دانشگاه آزاد شکست خورد.

شروع 7 بر صفر و باخت با اختلاف 16 امتیاز

پتروشیمی در 2 دقیقه اول بازی هفت امتیاز بدون جواب مقابل دانشگاه آزاد به دست آورد اما 2 پرتاب 3 امتیازی از ویدنف بلغاری و یک پرتاب از روزبه ارغوان پاسخ 9 امتیازی دانشگاه آزاد در دقایق بعدی بود.

دانشگاه در حالی کوارتر اول را 21 بر 16 برد که تا پایان بازی برتری را حفظ کرد.

بوبان میتف که از عصبانیت یک بار تخته در دست خود را با شدت بر زمین کوبید، چندین بار بر سر بازیکنان فریاد زد و یک بار با عصبانیت بعد از تعویض محمد جمشیدی بر سر او فریاد زد که "حرف نزن و روی نیمکت بنشین" در نهایت کاری برای تیم از پیش نبرد.

دانشگاه که با نتیجه 37 بر 25 نیمه اول را برده بود در کوارتر سوم تا اختلاف 18 امتیاز هم رسید.

ویدنف بازیکن خارجی تیم هم با وجود مدت کم حضور در ایران به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده و چندین بار با حرکات خود باعث تحسین شد. 

دانشگاه بازی را با اختلاف 16 امتیاز برد اما پتروشیمی با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به دانشگاه آزاد و مهرام در صدر جدول باقی ماند.

اولین برد هفت الماس در لیگ حرفه ای 

گویا باخت هفته قبل برای تیم هفت الماس سنگین تمام شده و بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را به کار بستند تا در خانه حریف موفق به پیروزی 73 بر 70 مقابل نفت شدند. به این ترتیب هیچ تیمی در لیگ حرفه ای بدون برد نماند.

نکته جالب این بازی حضور بازیکنان خارجی تازه وارد نفت بود. 

در حال حاضر تیم های هفت الماس و مهرام تهران تنها تیم های بدون خارجی لیگ حرفه ای هستند.

پیروزی خانگی گرگان

تیم شهرداری گرگان در سالنی پر از تماشاگر موفق به برد 77 بر 68 مقابل ثامن مشهد شد و 3 پله در جدول رده بندی صعود کرد.

گرگانی های در نیمه اول با نتیجه 35 بر 32 بازی را باخته بودند.

کوکیناس بازیکن ثامن با 26 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود. پیگرام با 24 امتیاز و زارعی با 18 امتیاز بهترین های گرگان بودند.

شنیده می شود تماشاگران گرگانی در پشت نیمکت ثامن با اعضا نیمکت حریف درگیر شدند.

برد مهرام در ماهشهر

تیم مهرام هم در این هفته همزمان با دانشگاه آزاد موفق به شکست یک تیم ماهشهری شد. مهرامی ها با نتیجه 91 بر 77 صنایع را در خانه حریف بردند.

باشگاه مهرام بعد از هفته چهارم لیگ جشنی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس باشگاه و همچنین قهرمانی در لیگ ملی بر پا می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.