تعداد فقرای انگلیس تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱۴ میلیون نفر می‌رسد

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که اگر دولت انگلیس برای مقابله با فقر اقدامات جدی را صورت ندهد، تعداد فقرای این کشور تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱۴ میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، راشا تودی نوشت: نتایج گزارشی که از سوی موسسه مطالعاتی فابین سوسایتی که وابسته به حزب کارگر انگلیس است، حاکی است که اگر دولت انگلیس تدابیر جدی را برای مقابله با فقر اتخاذ نکند، تعداد فقرای این کشور تا سال 2030 میلادی بیش از 3.6 میلیون نفر افزایش خواهد یافت که 1.2 میلیون نفر آنها را کودکان تشکیل می دهند.

این گزارش هشدار می دهد که اگر دولت انگلیس اصلاحات اقتصادی را در اولویت قرار ندهد، شکاف درآمدی طی سال های آینده به شدت افزایش خواهد یافت. درآمد ثروتمندان این کشور هم اکنون 11 برابر بیشتر از کم درآمدها است.

این موسسه پیش بینی کرده است که درآمد خانوارهای متوسط انگلیسی طی 15 سال آینده با رشد 9 درصدی روبرو خواهد شد، در حالی که این رقم برای خانوارهای کم درآمد کمتر از 2 درصد خواهد بود.

در این گزارش آمده است: انگلیس با حداقل 10 سال کاهش متوالی سطح استانداردهای زندگی روبرو شده است. پیش بینی ها نشان می دهد که فقر و نابرابری رو به افزایش است.

اگر دولت انگلیس برای مقابله با فقر اقدامات جدی را صورت ندهد، تعداد فقرای این کشور تا سال 2030 به بیش از 14 میلیون نفر خواهد رسید.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، فقیر ، انگلیس ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار