رکورد تخليه کالاي فله در مجتمع بزرگ بندري امام خميني

با تخليه روزانه 77هزار و 18 تن غلات در مجتمع بزرگ بندري امام خميني ، رکورد جديدي در زمينه تخليه کالا در اين مجتمع بندري ثبت شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي  خوزستان گفت :اين ميزان تخليه که به دو صورت حمل به انبارهاي داخل مجتمع بندري و حمل يکسره به اقصي نقاط کشور صورت پذيرفته و بر اثر عواملي نظير ايجاد تمهيدات مناسب از سوي صاحبان کالا که با تأمين تعداد کافي کاميون در زمينه ي حمل يکسره  و همچنين ايجاد فضاي کافي  براي نگهداري مقاديربسيار بالاي کالا در انبارها که با مشارکت بخش خصوصي احداث شده است، بوده و  تأثير به سزايي در کسب اين رکورد بي نظير داشته است.

ابوطالب گرايلو افزود: منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني(ره) به لحاظ نقش اثرگذار و کليدي در تخليه و بارگيري کالاهاي اساسي توانسته است در تمامي فاکتورهاي مديريتي از جمله مديريت سرمايه انساني و توانمند سازي آن گام هاي بلندي بردارد و اين موفقيت نيز حاصل همين تلاش مضاعف بوده است.

تا پايان دي ماه سال جاري بيش از 13 ميليون تن کالاي اساسي مشتمل بر غلات، شکر و روغن خوراکي در اين مجتمع بزرگ بندري تخليه و به نقاط مختلف کشور حمل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بندر ، کالا ، بار ، حمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار