کرار: ایران کشور دوم من است/ از حرفهای من سوء برداشت شده است

هافبک عراقی استقلال با اعلام این موضوع که به دلیل عدم تسلط به زبان فارسی نتوانسته است منظور خود را برساند گفت که امیدوار است شانس حضور در لیگ برتر ایران را از او نگیرند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  کرار جاسم با عذر خواهی مجدد از عکس العملش نسبت به اخراج خود در بازی با سایپا گفت: من در آن لحظه احساسی شدم و نسبت به داور بازی عکس العمل نشان دادم که یک عکس العمل احساسی بود. باز هم از داوران ایرانی عذر خواهی می کنم و خواهش می کنم که به خاطر یک اشتباه من در زمان حضورم در تراکتور سازی با ذهنیت منفی نسبت به من قضاوت نکنند.

هافبک عراقی استقلال در ادامه افزود: از باشگاه استقلال تشکر می کنم که پیگیر مشکلات من است ولی هواداران بدانند که من آنها و باشگاه استقلال را نیز قلبا دوست دارم و به خاطر این تیم حاضرم از جانم نیز بگذرم. استقلال تیم محبوب من و کشور ایران کشور دوم من است ودارای لیگ بسیارقوی ومنظمی است کرار جاسم که با حضور وکیل خود صحبت می کرد اضافه کرد: می بینید که من به زبان فارسی کامل مسلط نیستم و بدون کمک همراهانم نمی توانم فارسی را راحت صحبت کنم. در مورد اظهار نظر های من راجع به فدراسیون نیز سو تفاهم شده است و مطمئن باشید منظور من چیزی نبود که به زبان آورده ام. من در فوتبال ایران حضور دارم و مطمئنا درباره فوتبال ایران این حرفها را مطرح نکرده ام. از شما می پرسم من اگر فوتبال ایران و فدراسیون را قبول نداشتم به اینجا می آمدم؟

وی ادامه داد: همه در آسیا می دانند فوتبال ایران از پیشرفته ترین کشورها است و من صحبت دیگری مطرح کردم که اینگونه برداشت شد.

کرار در پایان تصریح کرد: قصد دارم تا پایان فصل بدون حضور وکیل خود با رسانه ای صحبت نکنم و تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال صحبتهایم منعکس خواهد شد و اگر مکالمه ای با دوستان رسانه ای داشته باشم نیز این مکالمات خصوصی است و به شکل مصاحبه نباید منتشر شود تا این سو تفاهم ها ایجاد نشود.

برچسب ها: کرار ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
غلط كردي اجنبي ايران كشور دليراني مثل باكري همت بابائي و ووووووو ووووووووووووووو.
آخرین اخبار