درمورد کرار بزرگ نمایی شده است/ ارگان‌هایی با پشتوانه مالی باید عهده دار سرخابی‌ها شوند

بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه هم اندیشی بازاریابی در ورزش گفت:فوتبال برای اینکه در مجامع بین‌المللی مطرح شود نیاز به برنامه ریزی خواص دارد.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افشار زاده در ادامه عنوان کرد: به هر حال این موضوع با پیگیری وزارت ورزش و جوانان قابل اجراست و فدراسیون‌ها می‌توانند خودکفا شوند.
 
افشارزاده در مورد اینکه تا الان خریداری برای پرسپولیس و استقلال نیامده است گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم اما نحوه و چگونگی واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی باید برای خریدار روشن شود خریداران علاقمند به خرید این دو باشگاه هستند اما برخی از مسائل هنوز لاینحل است.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: مسئولان صدا و سیما و رسانه‌های جمعی دیگر باید مشکلات خریداران را مطرح کنند بدهی‌ها و مسائل مالی این دو باشگاه هنوز مشخص نیست به هر حال باید با صبر و حوصله مسئولان باید این مسائل را حل کنند تا خریداران برای خرید این دو باشگاه ورود پیدا کنند.
 
وی در مورد گفته‌های تاج که استقلال و پرسپولیس را به شرکت‌های خودروسازی بدهید گفت: تاج عقیده شخصی خودش را بیان کرده است به هر حال این دو باشگاه باید به ارگان‌هایی داده شود که پشتوانه مالی دارند تا مشکلات این دو باشگاه برطرف شود.
 
افشار زاده در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال گفت: اسپانسر به تعهداتش عمل نکرده است بر این اساس قرار است قراردادمان را با این اسپانسر فسخ کنیم و اگر لازم باشد پرونده این اسپانسر را برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی خواهیم داد.
 
وی در مورد وضعیت جاسم کرار گفت: در مورد کرار بزرگ نمایی شده است وی از کرده خود پشیمان شده است و گفته که بدون مترجم این صحبت را مطرح کرده است کرار تا دو سه روز آینده به ایران می‌آید تا در مورد حرف‌هایی که بیان کرده توضیح دهد.
 
وی در پایان در خصوص اینکه احتمال برکناری دو عضو هیئت مدیره استقلال وجود دارد گفت:این موضوع زایده ذهن شما رسانه‌ها است در این خصوص نه موضوعی طرح شده و نه تصمیم گیری شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ارگان ، سرخابی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
وحیدکلهری
۱۴:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
اقای افشار زاده .45 سال هوادارتاج واستقلال هستم وهیچگاه دنبال افراد نبودم ونیستم اما همیشه حق را دنبال میکنم وباتجربه ای که دارم به شما که امروز متولی باشگاه اسطوره ها ونامداران فوتبال ایران هستید 2تا توصیه حیاتی دارم .1-کرارجاسم کارفنی اش مشابه مسی اما بدرد استقلال نمیخوره.من به اینکه بعضی ها حرفهای اورا تحریف کردند کاری ندارم اما استقلال بزرگتر از کرار وهربازیکنی دیگره. ایشان حرمت پیراهن تیم وشکست پیراهنی که درگذشته برقامت نام اوران فوتبال این مملکت که اکثر انان از مفاخر علمی ونخبه های این مرز وبوم بوده اند.ایشان ابتدایی ترین اصل ورزشی را که اخلاق است ندارد ویاغی گری را نمیتواند کنار بگذارد.
آخرین اخبار