تیم ملی اسکی ایران وارد کره جنوبی شد/مشکل خروج اسکی باز المپیکی حل شد

برای شركت در اولين دوره مسابقات اسكی آلپاين بزرگسالان قهرمانی آسيا تیم ملی اسکی ایران وارد کره جنوبی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ملی پوشان اسکی آلپاین برای شرکت در اولین دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا وارد کرع جنوبی شدند. حسین شمشکی، پوریا ساوه شمشکی، پویا ساوه شمشکی به سرمربی‌گری علی‌داد ساوه شمشکی در بخش مردان و فروغ عباسی، میترا کلهر، زیبا کلهر، مرجان کلهر، صدف ساوه شمشکی، نجمه زالی به مربی‌گری فاطمه کیادربندسری اعضای تیم ملی اسکی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهد.

همچنین محمد کیادربندسری و سید مرتضی جعفری نیز با وجود پیگیری‌های فدراسیون اسکی و وزارت ورزش و جوانان به دلیل مشکلات خروجی نتوانستند همراه تیم عازم این رقابت‌ها شوند، ولی پیگیری‌ها برای حضور این دو اسکی باز همچنان ادامه دارد.علی عمران سولقانی سرپرستی کاروان ایران در این رقابت‌ها را بر عهده دارد.اسکی بازان ایران روزهای 12 و 13 به رقابت‌ با حریفان خود می‌پردازند.

**مشکل خروج اسکی باز المپیکی حل شد/در بندسری به کره اعزام می‌شود

مشکل خروج اسکی باز المپیکی ایران حل شد و وی امشب عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درپی برگزاری رقابت‌های اسکی قهرمانان آسیا، تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها عازم کره شد. در جریان اعزام این تیم، 2 ملی پوش اسکی کشورمان محمد کیا دربندسری و مرتضی جعفری به دلیل مشکل خروجی و اطلاع پیدا کردن از این مسئله در فرودگاه و شب اعزام نتوانستند تیم ملی کشورمان را همراهی کنند.  
 
اما در ادامه با رایزنی فدراسیون اسکی و وزارت ورزشی و جوانان مشکل خروجی اسکی باز المپیکی ایران مرتفع شد و وی امشب عازم کره می‌شود. این در حالی است که فدراسیون اسکی هم اکنون به دنبال حل مشکل مرتضی جعفری نیز می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، اسکی ، آلپاین ، ایران ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار