کرمانشاه؛

اغاز پیش فروش بلیت های نوروزی از دهم اسفند ماه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از 10 اسفندماه خبر داد.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛بهمن خسروانی با اشاره به شروع طرح نوروزی پایانه‌ها و جابجایی مسافران نوروزی از 25 اسفندماه، اظهار کرد: این طرح تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به آغاز ‌پیش‌فروش بلیت‌ها بصورت اینترنتی از 10 اسفند‌ماه سال جاری اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی بصورت حضوری همزمان با سراسر کشور از تاریخ 17 اسفندماه آغاز خواهد شد و پیش‌فروش اینترنتی نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: 20 درصد قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری از 25 اسفندماه افزایش می یابد.

خسروانی از آمادگی 3400 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جهت جابجایی مسافران نوروزی خبر داد وگفت: در حال حاضر 299 دستگاه اتوبوس، 1984 دستگاه مینی‌بوس و 1153 دستگاه خودروی سورای‌کرایه جهت جابجایی مسافران نوروزی مهیاست.

وی با اشاره به جابجایی حدود 600 هزار مسافر در نوروزسال گذشته افزود: از این تعداد 372 هزار و 605 مسافر درون‌استانی و 174 هزار و 876 نفر نیز مسافر برون‌استانی بوده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در ادامه همچنین از آمادگی کامل مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی جهت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، امسال نیز همانند سنوات گذشته تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی جهت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مهیا شده‌اند.

خسروانی اظهار کرد: در حال‌حاضر 25 مجتمع خدماتی-رفاهی در سطح استان و راه‌های مواصلاتی فعال و آماده خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی هستند و چهار مجتمع در حال ساخت نیز جهت تسهیل در خدمات‌دهی به مسافران به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.


انتهای پیام/زا

برچسب ها: کرمانشاه ، بلیت ، نوروز ، دهم ، اسفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.