هفته دوم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز؛

جدال حساس مدافع عنوان قهرمانی مقابل چینی ها

مسابقات هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز درحالی از فردا پیگیری می شود که تیم پتروشیمی بندرامام ماشهر ، مدافع عنوان قهرمانی مهمان تیم تبریز خواهد بود.

جدال حساس مدافع عنوان قهرمانی مقابل چینی هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز  فردا یکشنبه 10 اسفندماه با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف  پیگیری می شود که در مهمترین دیدار این هفته تیم شهرداری تبریز که دو بازیکن چینی را در اختیار  دارد ، میزبان تیم  پتروشیمی بندر امام ماهشهر  مدافع قهرمانی است.

تبریزی‌ها در دور رفت موفق شده بودند در خانه، از یاران محمدرضا اخلاق پسند یک امتیاز حساس را بگیرند. پتروشیمی بندر امام در اولین بازی خود در دور برگشت طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ میزبان تیم آینده سازان بود که این بازی برگزار نشد و به تعویق افتاد.

در دیگر دیدار این هفته، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان نیم فصل و صدر نشین رقابت ها مهمان پالایش نفت آبادان است. یاران نوشاد و نیما عالمیان در نخستین دیدار خود در دور برگشت با نتیجه 6 بر یک تیم شهرداری تبریز را مغلوب کرده بود.  
 
در آخرین دیدار از هفته دوم مرحله برگشت نیز تیم آینده سازان در تهران میزبان تیم خلیج پژم است. خلیج پژم در نخستین هفته دور برگشت رقابت ها مانند دانشگاه آزاد با پیروزی آغاز کرد و تیم پالایش نفت آبادان را 6 بر یک شکست داد. با نتایج کسب شده در پایان هفته نخست از دور برگشت جدول رقابت ها بدون تغییر باقی ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، لیگ ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار