اعتماد به یک جوان 21 ساله آسان نبود ولی همه تلاشم را کردم؛

نورالهی: ازبک‌ها با سرعت‌شان می‌آیند، ما با غیرت‌مان می‌رویم

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار در ازبکستان به ایرانی‌ها نباخته است ولی ما این اراده را داریم که شرایط را عوض کنیم.آنها تند و تیز هستند و ما هم با غیرتمان به جنگ آنها می‌رویم.

نورالهی: ازبک‌ها با سرعت‌شان می‌آیند، ما با غیرت‌مان می‌رویمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛احمد نورالهی افزود: خدا را شکر پس از پیروزی که داشتیم همه چیز خوب است و حالا خودمان را برای بازی با نماینده ازبکستان آماده می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوب بازی قبل را ادامه بدهیم. البته بازی سنگینی داریم. بازی در ازبکستان دشواری‌های خاص خودش را دارد و به این دلیل تیم‌های ایرانی تاکنون در تاشکند برابر بنیادکار به نتیجه نرسیده‌اند ولی ما این اراده را داریم که شرایط را عوض کنیم.

وی ادامه داد: در بازی دوستانه‌ای که در امارات برابر بنیادکار انجام شد، حضور نداشتم و تیم ملی المپیک را در اردو همراهی می‌کردم اما در همان تیم المپیک در یک بازی دوستانه برابر ازبک‌ها بازی کردم و شناختی از نوع فوتبال آنها دارم. در کل، بازیکنان تند و تیزی هستند و با همین روش حریفان را غافلگیر می‌کنند و بچه‌های ایرانی هم غیرت‌شان مثال‌زدنی است.

پدیده این فصل لیگ برتر و پرسپولیس درباره تفاوت عملکرد پرسپولیس در بازی با لخویا نسبت به سایر دیدارها خاطرنشان کرد: نوع بازی پرسپولیس تغییر زیادی نکرده است. به هر حال نتیجه همیشه مهمترین چیز است و اگر نتیجه نگیرید خیلی مسائل دیده نمی‌شود. ما برابر صبا هم می‌توانستیم حداقل، دو سه گل بزنیم. حالا با این پیروزی فشار کمتر شده و امیدواریم نتایج خوب را ادامه بدهیم.

نورالهی درباره اینکه آیا در ابتدای فصل تصور می‌کرد به آن سرعت به ترکیب اصلی برسد و حالا به یکی از نفرات اصلی بدل شود، تصریح کرد: وقتی آمدم، هدف این بود که بتوانم بازی کنم اما شرایط برای من به شکلی پیش رفت که سریع جا افتادم. از این بابت باید از لطف آقای دایی تشکر کنم که اعتماد کرد و من هر چه بلد بودم را وسط گذاشتم. طبیعی است که رفته رفته تجربه بیشتری پیدا کردم. به هر حال بازی در پرسپولیس آسان نیست. بعد از آقای دایی هم آقای درخشان به من اعتماد کردند و می‌دانم این اعتماد کردن با این فشار روانی که روی مربیان پرسپولیس است، کار آسانی نیست.

وی درباره اینکه بعضی در نظرات خود بازیکنان پرسپولیس را از جهت سطح فنی نقد کرده‌اند در حالی که پیروزی‌هایی مثل بازی لخویا و دربی در کارنامه این تیم است، بیان کرد: خودم را نمی‌گویم اما در تیم ما بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند. امیدوارم حالا این باور بیشتر شده باشد. البته من شخصا در قید و بند این حرف‌ها نیستم و در این مقطع می‌خواهیم هر چه بیشتر پیروزی به دست بیاوریم تا هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

نورالهی در پایان درباره پیش‌بینی خود از وضعیت تیم امید گفت: کادر فنی خیلی خوبی داریم که امیدها با آنها جان تازه‌ای گرفته‌اند. بازی‌های المپیک سوم فروردین شروع می‌شود و ما امیدوار به صعود هستیم، تا خدا چه بخواهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
قربون اون غیرتتون برم مننن عاشقتونممم خدا پشت و پناهتون ما بشماایمان داریم
آخرین اخبار