موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح تحقیق و تفحص از « دو تابعیت‌های دولت » کلید خورد

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از طرح تحقیق و تفحص از دو تابعیت‌های دولت خبر داد.

طرح تحقیق و تفحص از سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در گفتو با خبرنگار  پارلمانی باشگاه خبرنگاران از طرح تحقیق و تفحص از مسئولین دو تابعیتی دولت خبر داد.

وی افزود: این تحقیق و تفحص در  مورد شناسایی دو تابعیتی‌های موجود در دولت و برخی وزارتخانه‌های دولتی صورت می‌پذیرد.

موسوی با بیان اینکه دولت ‌اذعان می‌کند، ادعای نمایندگان مجلس درباره دو تابیعتی بودن برخی مسئولین دولتی اشتباه است، تصریح کرد: این تحقیق و تحفص می‌کوشد موارد ابهام برانگیزی که دولت در  خصوص تشخیص برخی نمایندگان مبنی بر دو تابیعتی بودن مسئولین دولتی ایجاد کرده را رفع و ثابت کند که دلایلش برای دو تابیعتی بودن برخی مسئولین دولتی کافی است و ادله لازم را دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تحقیق و تحفص مذکور از دولت نقطه گذاری شده و سایر وزارتخانه‌ها را هم در برمی‌گیرد.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه در حال حاضر در برخی وزارتخانه‌ها اشخاصی را شناسایی کرده‌ایم که دو تابعیتی بوده و گرین کارت خارجی دارند تصریح کرد: وزارتخانه های نفت و صنعت از جمله وزارت خانه هایی هستند که بیشترین دو تابعیتی ها را به خود اختصاص داده اند .

موسوی بیان داشت: به طور صد در صد اذعان می‌کنیم که در وزارت‌خانه‌های صنعت و وزارت نفت افراد دو تابعیتی مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم اهواز در پایان خاطر نشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از دو تابعیت‌های دولت در حال حاضر به امضای 40 الی 50 نماینده مجلس رسیده و این امضاها در حال افزایش است.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار