قم؛

قیمت مرغ در قم کاهش می‌یابد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با عرضه مرغ یخی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بازار قیمت این کالا در چند روز آینده کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، امیر محمدی‌چهر  با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار بیان کرد: قیمت مرغ زنده بیش از 5 هزار تومان شده و افزایش قیمت مرغ که به تازگی مشاهده می‌شود ارتباطی با مغازه داران سطح شهر ندارد و طبیعی است در حال حاضر مرغ با قیمت 8 هزار و صد تومان عرضه می‌شود.

وی با تاکید براینکه نمی‌توان شهر را به صورت جزیره‌ای دید، تصریح کرد: مشکلاتی در تولید و جوجه‌ریزی آذر ماه به وجود آمده است که موجب شد با کمبود مواجه شویم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با تمهیداتی که سازمان صنعت،معدن و تجارت اندیشیده است در چند روز آینده قیمت مرغ متعادل خواهد شد.سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نسبت به توزیع مرغ منجمد در بازار اقدام کرده و در نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره نیز مرغ منجمد توزیع می‌شود.

محمدی‌چهر با بیان اینکه برای عرضه پوشاک و اقلام بهاره با قیمت مناسب در فروشگاه‌های فوق‌العاده در نظر گرفته شده است تصریح کرد: بازرسی منظم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

وی با اشاره به تاریخ نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهاره از 13 تا 22 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ دائمی استان قم و نمایشگاه بهاره منطقه پردیسان از 22 تا 28 اسفندماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، قیمت ، مرغ ، بازار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.