رئیس جامعه هتلداران کشور:

نظارت مستقیم در نحوه ارائه خدمات هتل ها/عدم تغییر قیمت هتل ها در ایام نوروز

حمزه زاده گفت:گردشگران در ایام نوروز با تغییر قیمت در هتل ها روبه رو نخواهند بودو علاوه بر این بر روی نحوه ارائه خدمات و کیفیت آنها نظارت مستقیم صورت می گیرد.

جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در رابطه با وضعیت هتل ها در ایام نوروز گفت:با توجه به اینکه ایام نوروز اوج سفرهای گردشگران داخلی است ما با حجم بالای مسافرت ها روبه رو هستیم.به همین دلیل هتل ها تدابیر ویژه ای در این ایام دارند.برای امسال نیز هتل ها به مناسبت تحویل سال نو و ایام فاطمیه برنامه هایی مد نظر دارند.

وی در ادامه با اشاره به عدم تغییرقیمت هتل ها گفت:گردشگران در ایام نوروز با هیچ گونه تغییر قیمتی در هتل ها مواجه نخواهند بود.هتل های شهرهایی که با استقبال گردشگران بیشتری مواجه می شوند نیز با نظارت  مستقیم سازمان های مختلف اعم از جامعه هتلداران و بازرسان سازمان میراث فرهنگی و تشکل های استانی نحوه ارائه خدمات و کیفت آنها مورد بررسی قرار می گیرد.
  
حمزه زاده در پایان خاطر نشان کرد:برخی از استان ها برای جذب گردشگر بیشتر تخفیفات و تسهیلات ویژه ای را برای مسافران در نظر می گیرند که در حال حاضر جامعه هتلداران منتظر اعلام اسامی شهرها از سوی استانداری ها است.همچنین جامعه هتلداران کشور با فعال کردن پرتال مخصوص به خود تمام نظرات و شکایت مردمی را دریافت و به آن رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار