پس گرفتن بدهی با قمه/ دو برادر راهی بیمارستان شدند

مرد طلبکار زمانیکه که موفق به دریافت طلب یک میلیون تومانی خود نشد، دست به قمه کشی زد و مرد بدهکار به همراه برادرش را زخمی کرد.

////////////////////////محسنی/دادگاه
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مردی با دو نفر درگیر شده و با قمه آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده است که دو نفر شاکی خیلی زود به بیمارستان منتقل شدند و ضارب نیز دستگیر شد.

شاکی در تحقیقات به ماموران گفت: من به مردی بدهکار بودم و به در ازای طلبم به او یک چک داده بودم، این مرد هر روز به مغازه من می‌آمد و می‌گفت می‌خواهد چک من را به اجرا بگذارد. من از او فرصت می‌خواستم می‌گفتم که اصلا درست نیست به خاطر یک میلیون تومان هر روز به در مغازه من بیایی.

وی افزود: واقعا پول نداشتم و نمی‌دانستم چطور باید این مبلغ را جور کنم. تا اینکه یک روز این مرد باز هم به مغازه من آمد و در کمال تعجب متوجه شدم یک قمه در دست دارد. خیلی وحشت زده شدم و برادرم را صدا زدم. این مرد شروع کرد به فحاشی و من و برادرم را با قمه زخمی کرد. او برادرم را بیشتر از من زخمی کرد و در یک لحظه تصور کردم برادرم مرده است.

با اظهارات این مرد متهم خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت و در تحقیقت به ماموران گفت: من پولم را می‌خواستم اما این مرد بدهی‌اش را پرداخت نمی‌کرد. هربار از من مهلت می‌خواست. من که خیلی به این پول احتیاج داشتم عصبانی شدم و تصمیم گرفتم هرطور این پول را بگیرم. اما کنترلم را از دست دادم و مجبور به ضرب و شتم شدم.

با اعتراف متهم پرونده وی برای رسیدگی به دادگاه ناحیه ۱۶ ارسال شد و قرار است پرونده متهم در این دادگاه رسیدگی شود. ‎



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار